• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

roosterman

G-shock
2-Faktor
Lugnt.
Men
 Minns jag galet? Den bezel som sitter pÄ Àr ju f-n inte originalen frÄn en 5000G? Kan det vara en Porter bezel?
Jag mÄste kolla min email historik samt se om jag har en 5000G bezel iliggandes nÄnstans


Vad heter den dĂ€r reservdelsfirman i UK som var sĂ„ populĂ€r förut? BestĂ€llde Porter lĂ€nken dĂ€rifrĂ„n (kanske mer
).

EF5A0630-FB80-4BEB-90DE-E03EB2AAFC2B.jpeg
Texten pĂ„ bezeln ser ju ut att vara den ljusa som pĂ„ Porterversionen.. đŸ€”
 

Nygren

Audemars
2-Faktor
Lugnt.
Men
 Minns jag galet? Den bezel som sitter pÄ Àr ju f-n inte originalen frÄn en 5000G? Kan det vara en Porter bezel?
Jag mÄste kolla min email historik samt se om jag har en 5000G bezel iliggandes nÄnstans


Vad heter den dĂ€r reservdelsfirman i UK som var sĂ„ populĂ€r förut? BestĂ€llde Porter lĂ€nken dĂ€rifrĂ„n (kanske mer
).

EF5A0630-FB80-4BEB-90DE-E03EB2AAFC2B.jpeg
Tiktox?

Nog ser ser ut som en porter-bezel snarare Àn en 5000G

Om jag inte minns helt fel Àr 5000G den enda med positiv display och band
 

S.L

Vacheron
2-Faktor
Tiktox?

Nog ser ser ut som en porter-bezel snarare Àn en 5000G

Om jag inte minns helt fel Àr 5000G den enda med positiv display och band
Japp, Tiktox var det!
Kollade mailen men tyvÀrr skickar de ju inga traditionella orderbekrÀftelser med spec pÄ vad man bestÀllt, de skickar ju bara ett mail med att bestÀllningen Àr pÄ vÀg nÀr de lÀmnat över till posten. MÀrkligt system.
 

Derix

Patek
2-Faktor

S.L

Vacheron
2-Faktor
IsÄfall stÄr jag fast vid 6500-7000 kr. Det enda som saknas för en "komplett" Porter-mod Àr ett annat glas:
Tack och ursÀkta missförstÄndet!
Är sĂ€ker pĂ„ att jag har gummibandet kvar och skulle bli vĂ€ldigt förvĂ„nad om inte Ă€ven ursprunglig bezel ligger kvar i burken.
 

L&W

Patek
2-Faktor
Lugnt.
Men
 Minns jag galet? Den bezel som sitter pÄ Àr ju f-n inte originalen frÄn en 5000G? Kan det vara en Porter bezel?
Jag mÄste kolla min email historik samt se om jag har en 5000G bezel iliggandes nÄnstans


Vad heter den dĂ€r reservdelsfirman i UK som var sĂ„ populĂ€r förut? BestĂ€llde Porter lĂ€nken dĂ€rifrĂ„n (kanske mer
).

EF5A0630-FB80-4BEB-90DE-E03EB2AAFC2B.jpeg
Den dĂ€r Ă€r en porter bezel. 🙂
 
Topp