• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bild "previews" på köp&sälj

leicaphile

Panerai
Hade bara en tanke som jag förmodligen inte är först om, men oavsett: skulle det vara möjligt att få till så att man kan se ett av fotona i annonsen (antingen det första per automatik eller så kan man markera vilket man vill visa) när man browsar köp/sälj? Ibland sitter man ju och kollar genom det efter nåt "roligt" och det vore trevligt om man bara kunde scrolla genom en drös mindre bilder och se om nåt ser spännande ut. Tänker att man kunde ha det som ett valbart visningsläge för just det subforumet. Antingen en "grid" med foton eller visa ett i typ 200x300 pixel storlek och bara lägga det där profilbilden visas nu...
 
Har själv suttit och tänkt på precis detta, ungefär som det ser ut på Facebook. Vore toppen för oss nybörjare eller bara få en snabb anblick om det är något man ej känner igen 👍🏼
 

dvl

Breitling
Intressant nog så jag byggt exakt detta. Är lite ny på det här med klockor och vet ju inte vad som finns där ute me när jävligt nördig. Har skrivit ett script som då och då hämtar hem alla länkar från K&S delen av forumet, den första bilden och sedan lägger dem i en lång lista så att man bara kan scrolla. Är det en klocka man gillar så kan man clicka sig in i länken. Hojta till om ni vill att jag ska göra den publik!
 

W.L

Omega
Skulle precis gå in o skriva ett liknande inlägg haha. Skulle va schyst om man såg annonsens första bild när man scrollar istället för trådskaparens profilbild till annonsen. Då man inte känner igen vissa modeller/namn och måste klicka fram o tillbaka när man scrollar igenom köp o sälj
 

fredrikb

Cartier
Intressant nog så jag byggt exakt detta. Är lite ny på det här med klockor och vet ju inte vad som finns där ute me när jävligt nördig. Har skrivit ett script som då och då hämtar hem alla länkar från K&S delen av forumet, den första bilden och sedan lägger dem i en lång lista så att man bara kan scrolla. Är det en klocka man gillar så kan man clicka sig in i länken. Hojta till om ni vill att jag ska göra den publik!
Gärna! Hur gör man?
 
Topp