• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes/Bytes Bulova Wilton Classic ref 96c147 PB 26/4

Olofgren87

Omega
2-Faktor
Pris
4000
Returpolicy
Ja, om klockan ej motsvarar beskrivning.
Bilder Skickat
  1. Ja
Väljer att släppa denna vidare då den var i överkant storleksmässigt för mig.

Bulova Wilton Classic med power reserve, day/date (datum i fönster, veckodag i subdial) samt 24h-indikator. 43mm diameter.

Drivs av ett automatiskt Miyota 9110-verk som verkar hålla tiden mycket bra.

Kommer på stållänk med fjärilslås märkt med Bulovas logga. Flera extra länkbitar med pins följer naturligtvis med och med länken fullt förlängd passar den även riktigt grova handleder.

Inköpt ny av mig från Timeshop24.de i början av april, originalkvitto från inköpet följer med.
Inget cert eller liknande var med i lådan vid nyköp, endast en kudde för klockan, en liten informationslapp och taggen, allt är är med i lådan.

Använd fyra dagar totalt.
Inga tydliga spår av användning förutom fingeravtryck och dammpartiklar.

5000kr
4750kr
4500kr

4000kr

Byten är intressant, finns lite pengar upp från mitt håll också.

Frakt går att lösa annars finns klockan i Östersundsområdet.

Tack Klocksnack för ett trevligt forum och en bra marknadsplats!

1000007211.jpg 1000007178.jpg 1000007199.jpg 1000007210.jpg 1000007221.jpg 1000007220.jpg 1000007219.jpg 1000007218.jpg 1000007212.jpg
 
Senast ändrad:
Topp