• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Kostymklocka , guldplätterad

elitelit

Omega
Pris
1800
Returpolicy
Bilderna är en del av beskrivningen , kom och kolla på den på plats om du är osäker.
Förtjänstklocka Volvo Penta? Försökt forska vad det kan vara för modell. Påminner om Movado Museum date modellen. Swiss made markerat på tavlan underbar marinblå tavla . Guldplätterad boett i superfint skick. Gravyr på baksidan. Sitter ett moccaband ,ej orginal på som följer med. Klockan tappar några minuter per dygn känns det som. Mätte en dag och tappade 10 minuter ena dagen, sen andra dagen tyckte jag den gick 5-10 min för fort, så den kan nog må bra av en service. Mekanisk och lätt att dra upp. Underbara visare var av timvisaren har vacker lilja i utformningen. Klockan är 35 mm exkl krona . Växlar datum perfekt. Kan inte öppna den då jag saknar verktyget för att öppna oktagon bakstycket .Inget släpp eller slitage i guldplätteringen. Markering med stämplar för guldplätteringen finns självklart. Perfekt kostymklocka eller för sommaren med en skjorta …Har du inte råd med1800 kronor för en fin dressklocka som är guldplätterad och försöker pruta kan du köpa en billig plastklocka från swatch istället

IMG_4489.jpeg
IMG_4493.jpeg
IMG_4473.jpeg
IMG_4090.jpeg
85AAD643-9FCD-4310-8C5C-96587BE663D8.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp