• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Jesper Fredson

Dixie

Audemars
2-Faktor
Köpt av Jesper i ~5000kr-klassen. Mycket enkel att ha att göra med och gjorde det där lilla extra som gjorde mig extra nöjd. Good guy helt enkelt...
lbJcSHN.jpg
 

mosse

Omega
Sålde en klocka i 30k-klassen till Jesper. Det var lite stress med att skicka klockan så jag skickade den innan jag fått betalt. Men han gjorde en banköverföring samma dag och höll kontakten tills pengarna fanns på mitt konto. Enligt mig 110% goodguy! Skulle inte tveka att göra affär igen!
 

Loshin

Panerai
Bytte precis klocka med Jesper. Smidigt och trevligt. Jesper "went the extra mile" och tog bussen ner från Oslo till Göteborg för att möta mig och göra bytet, 30 min senare tog han bussen tillbaka. 100% Good Guy!
 
S

stewart

Guest
Köpt en Sjöö Sandström av Jesper,nyskick,överlämnades personligen,fungerade klockrent,helt klart en GG,rekomenderas varmt.
 

Bezelman

Audemars
2-Faktor
Köpte just en klocka av Fredson o lika nöjd är jag! Rak o bra kommunikation, ordning på allt, klockan i ännu bättre skick än vad som beskrevs och tja.... En klockren GG!
 

a.rodbas

Breitling
I went perfect. He was very supportive through the process, very helpful. Nothing to complain about!Definitely will do business with him again.
 
Topp