• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

k0ltrasten

Dag Granath

Breitling
Mycket nöjd med min affär med k0ltrasten! Fick ett mycket fint ur till ett bra pris och alla frågor jag hade besvarades på ett mycket bra sätt. Han har mina rekommendationer!
 

Ploprof

Panerai
2-Faktor
Köpte några straps av k0ltrasten och banden va på lådan långt innan jag fört över några pengar.
100% goodguy

Peter
 
Senast redigerad av en moderator:

911flyer

Omega
Det sa bara swish, så var min nya insert på plats!

Köpte en 16610 FFLN insert till bra pris, skickade inom några timmar och var framme dagen efter. Helt suveränt!

Tusen tack för en onekligen helt himmelsk affär!

Mvh

Edward


Sent from my sub using helium
 

Ulf L

Omega
Instämmer med kören.
Från första steget till avslut, raka puckar, ärlig och trevlig. Inga som helst konstigheter i vårt byte = Renodlad GoodGuy!!
Tack för ett trevligt möte och guidning in i forumets värld ;)
 

willbur

Rolex
2-Faktor
Mitt första köp här på KS blev av k0ltrasten! Är 100% nöjd med allt, bemötande på KS, sms och f2f :)
 
Senast redigerad av en moderator:

Jacob

”Kiss me im norwegian”
Moderator
Det landade ett paket hos mig med en gåva. En gåva bestående av en hel hög med straps till min nya Panna.
k0ltrasten är nog bland det snällaste jag kan tänka mig! En hjälte, helt enkelt!

Återigen; tacktacktacktacktack!
 
Topp