• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klocka auktioneras ut till förmån för Barncancerfonden!

LongCon

Miss Softie
2-Faktor
Auktionerar ut denna till förmån för barncancerfonden. Vinnaren sätter in pengar dit och jag skickar. Auktionen slutar 23:59 på söndag den här veckan.

Den har ganska nytt batteri, ca 40mm utan krona. Finns limrester innanför glaset som syns.

IMAG0781_zps7f8f42af.jpg

IMAG0782_zpsb1857995.jpg

IMAG0782-1_zps206b52a3.jpg


Kör nu!
 

Criss Cross

Playing with fire
2-Faktor
Auktionerar ut denna till förmån för barncancerfonden. Vinnaren sätter in pengar dit och jag skickar. Auktionen slutar 23:59 på söndag den här veckan.

Den har ganska nytt batteri, ca 40mm utan krona. Finns limrester innanför glaset som syns.

IMAG0781_zps7f8f42af.jpg

IMAG0782_zpsb1857995.jpg

IMAG0782-1_zps206b52a3.jpg


Kör nu!

He he, fan vad bra. Andra gången i år som denna klockas försäljningslikvid går till barncancerfonden.
 

LongCon

Miss Softie
2-Faktor
urinvånaren "vann" budgivningen! Tack för er givmildhet! Sätt över slanten till barncancerfonden och ge mig adressen så skickar jag klockan :)
 
Topp