• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Viktigt KS Keps! Med personlig brodyr!

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Ny laddning med KS-Kepsar inne!
Vi har nu även fått möjlighet att få sitt nick här på forumet broderat på sidan av kepsen för 100kr.



https://webshop.klocksnack.se/products/ks-keps-brodyr

Skriv ditt nick i varukorgen så vi vet vilket som ska broderas.




image_3a8e92d8-45f5-4dbd-96a8-92fc2a8498fb_1024x1024.jpg
 

Klocknovis

Panerai
2-Faktor
Jag gjorde en beställning i juli på kepsen. Sedan dess har det inte hänt någonting, det står fortfarande ”order confirmed” och att det ska komma ett nytt mejl när ordern är redo. Jag har försökt kontakta er och jag har fått 0 återkoppling, vad händer?
 
Senast ändrad:

hook

Prince Philip
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Jag gjorde en beställning i juli på kepsen. Sedan dess har det inte hänt någonting, det står fortfarande ”order confirmed” och att det ska komma ett nytt mejl när ordern är redo. Jag har försökt kontakta er och jag har fått 0 återkoppling, helt klappkasst, vad håller ni på med?


Jag har svarat på ditt Mail via webshoppen.
 

KenKun

Patek
2-Faktor
Nästa stora grej, som kommer att bli en kioskvältare...

Klockpoucher med KS loggan på!

Jag skickar fakturan sen när det väl börjar säljas :)
 

Jpg

Cartier
2-Faktor
Fixar ni baseball-modell eller liknande köper jag en, men truckerkepsar la jag till handlingarna ~2005.
 
Topp