• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

Mesh on panerai đŸ˜±đŸ˜±

Bourbam

Breitling
Blir mer och mer sugen pĂ„ skaffa ett mesh armband frĂ„n tyska staib 4.9 mm tjock för min pam1316,mĂ„ste ju bli en hit sĂ„ hĂ€r pĂ„ sommaren eller Ă€r det förbjudet med mesh pĂ„ panerai 😎😎
 

mÄrt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Blir mer och mer sugen pĂ„ skaffa ett mesh armband frĂ„n tyska staib 4.9 mm tjock för min pam1316,mĂ„ste ju bli en hit sĂ„ hĂ€r pĂ„ sommaren eller Ă€r det förbjudet med mesh pĂ„ panerai 😎😎
Det Ă€r inte förbjudet. Jag har sett folk som har det. Det Ă€r inte min kopp te men lĂ„t inte det hindra dig. 🙃
 

Bourbam

Breitling
Det Ă€r inte förbjudet. Jag har sett folk som har det. Det Ă€r inte min kopp te men lĂ„t inte det hindra dig. 🙃
nĂ€dĂ„,men hittar inte sĂ„ mycket bilder i den kombinationen,ser mest speedmaster med mesh frĂ„n staib,den kombon e 👍👍lagt bestĂ€llning nu för min pam
 

stoffe56

Cartier
2-Faktor
Det kan funka pÄ en sub, bilderna Àr inte mina och vet inte vart jag fÄtt dom frÄn
men det ser inte helt tokigt ut

SL374492.JPG


SL374496.JPG
 

Bourbam

Breitling
Tur 👍👍🙏har en sub ochsĂ„ men bandbredden Ă€r 26 mm,fĂ„r nog bestĂ€lla 1 till đŸ˜±đŸ˜±đŸ„Ž
 
Senast Àndrad:

mÄrt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Nu Àr det dÀr 44 mm förvisso :)

Jag tycker sjÀlva riddarlÀnken Àr OK men kan inte sticka under stolen med att det ser konstigt ut vid luggarna
Och jag förstĂ„r inte varför ni sĂ€ger luggar nĂ€r det finns ett adekvat inhemskt ord som Ă€r horn. 😂😂
 
Topp