• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

m_s

m_s

Patek
2-Faktor
Inser att en av saker jag missat efter 7 månaders forumdvala var detta! Om ni gjort affär med mig eller har någon annan generell åsikt kring mitt beteende så lämna gärna en kommentar här så andra vet vad de kan förvänta sig!

Tack på förhand!
 

Snårtas

Rolex
Köpte en Glycine F2F. Klockan som beskriven och snabb och smidig affär. Kanonkille!


Sent from my iPad using Tapatalk HD
 
  • Like
Reactions: m_s

Jaggis

Who dares wins!
2-Faktor
Köpt av och sålt till. Fikat och umgåtts med. Riktigt trevlig person och ärlig säljare! Goodguy indeed!
 

Karatekid

Vacheron
2-Faktor
Har köpt en gmtc av Micke. En riktig goodguy. Riktigt trevlig och ärlig säljare. Köper gärna igen om jag får chansen.
 
  • Like
Reactions: m_s

maxmol

Panerai
Köpte en vintage kronograf av Micke f2f. Han existerar och är en mycket trevlig kille att göra smidiga affärer med. :)
 
  • Like
Reactions: m_s

Safor

Omega
Köpt en Seiko Sumo av micke_s. Mycket smidig och snabb affär och fick klockan i fredags (2015-02-13).

100% good guy och är mycket nöjd med min Sumo.
 
  • Like
Reactions: m_s

Vintage92

Audemars
2-Faktor
Har sålt en klocka till micke_s. Allt gick otroligt smidigt, pengarna satt på mitt kontot direkt efter han hade skrivit "jag tar den".

Jag gör gärna fler affärer med dig - 100% goodguy! :)
 
  • Like
Reactions: m_s

Fido1

Panerai
Pledge Member
2-Faktor
Köpt klocka remote från Indien utan några helst problem. Levereras till en kamrat i Stockholm utan knussel.
110% good guy och väldigt trevlig att ha att göra med :)
 
  • Like
Reactions: m_s

azcii

Patek
2-Faktor
Min vän sålde sin Rolex till micke_s vän, där jag och micke_s fick agera mellanhänder. Mycket trevlig kille och inga konstigheter. 110% good guy!
 
Topp