• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Närmaste Panerai butik

IceCold

Omega
2-Faktor
Hej!
Fortsätter mitt sökande av Panerai med att ställa frågan vilka butiker i mellan-sverige som säljer Panerai? Så man kan åka dit, känna och klämma lite.

Mvh
 

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Hej!
Fortsätter mitt sökande av Panerai med att ställa frågan vilka butiker i mellan-sverige som säljer Panerai? Så man kan åka dit, känna och klämma lite.

Mvh
Nymans ur i Västerås och sthlm säljer panerai.
De enda handlare som på uppdrag av Panerai säljer klockor i Sverige är den nya Paneraiboutiquen som ligger vägg-i-vägg med Nymans (Nymans säljer inte längre Panerai) och Krons Ur som är AD.
 

metamorfos

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Jättekul att du frågar och vill hitta panna! Det glädjer oss 🙏🏻

Du får helt öppet ställa frågor i den stora tråden också utan att känna press att starta nya trådar- jag personligen föredrar frågor i den stora tråden för en större audiens.
 

jappdapi

Rolex
2-Faktor
Jag var där i somras, minns inte riktigt, men säkert något. Alltså, det finns ju väldigt lite 47mm (i alla fall i billigare form) i nuvarande kollektion, så det gäller utbudet i Stockholms Paneraibutik också såklart.
De flesta 47mm som vi snackar om här, som 372 exempelvis, lämnade kollektionen för några år sedan.
Tänkte främst på känna och klämma och få en någorlunda uppfattning. Är mer intresserad av att köpa begagnat.

Ska snart flyga från Köpenhamn, kanske kan passa på övernatta i Köpenhamn. Passar ganska bra. Tack!
 
Topp