• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Nyinkommet, kind of.

easy rider

Brüno
2-Faktor
Jag köpte nyligen en 5513, meters first och allt det där. Väl hos mig visade det sig att skicket på urverket inte riktigt överensstämde med beskrivningen. Jag blev erbjuden att skicka tillbaka klockan för en helservice eller byta mot en annan. Jag valde det sistnämnda och denna dök upp idag.

qJXJh8J.jpg


daxq2hF.jpg


JXnLTft.jpg
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Kul! Grattis och hur känns det? :)

Nu får vi se vad Rob E säger om skicket på insidan och sen är allt frid och fröjd! :)
 

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor
HONG KONG PATINA!!

Nej, jag skojar bara. Boetten såg på något sätt lite trevligare ut på denna. Ett väldigt fint ex! Och kul med lite patina.

Grattis!
 

easy rider

Brüno
2-Faktor
HONG KONG PATINA!!

Nej, jag skojar bara. Boetten såg på något sätt lite trevligare ut på denna. Ett väldigt fint ex!

Grattis!

Älskar nybakat ;)
Jag håller med, luggarna känns jämnare och bevels:en mer "sansade", dock fullt synliga.

Kul! Grattis och hur känns det? :)

Nu får vi se vad Rob E säger om skicket på insidan och sen är allt frid och fröjd! :)

Tack! Det känns bra, denna var faktiskt roligare. Blir nog en tur till dom snart för att se hur den mår. Detta blev ju en rätt bra deal för mig så skulle en service vara nära så känns det ändå rätt lugnt att ta den kostnaden...
 

Donkii

Boushh
2-Faktor
Fan vad härligt att det löste sig! Blev tillslut en bra deal men inte utan ett par hjärnblödningar förstås ;)
Slit den väl, en riktigt vacker klocka :)
 

Wi

NLA
2-Faktor
Kul också att det är så jämn och fin patina. Ingen skillnad ju mellan index, visarna och lumepricken på bezeln.
Vilken årsmodell?
 
Topp