• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

PAM01087

Slapparn

Breitling
2-Faktor
Då jag är bosatt långt uppe i kolonierna i norra änden av vårt avlånga land så har jag inte handlare med god smak som saluför Panerai i närheten. Så jag undrar om någon här på forumet har en PAM01087 och kan bjuda på lite wrist shots? Sen är hemsidan lite oklar på vilket band som medföljer. Det visas ett grönt gummi på bilderna men står kalvskinn i texten - klart som krovspad :D

God fredag på er!
 

sprisse

Breitling
2-Faktor
Då jag är bosatt långt uppe i kolonierna i norra änden av vårt avlånga land så har jag inte handlare med god smak som saluför Panerai i närheten. Så jag undrar om någon här på forumet har en PAM01087 och kan bjuda på lite wrist shots? Sen är hemsidan lite oklar på vilket band som medföljer. Det visas ett grönt gummi på bilderna men står kalvskinn i texten - klart som krovspad :D

God fredag på er!
Kan inte svara för 1087 men jag köpte en 1086 förra helgen, den kom på ett brun/beige läder! Fick köpa till gummit! Kan det vara samma här, dvs gröna gummit ingår nog inte.
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Då jag är bosatt långt uppe i kolonierna i norra änden av vårt avlånga land så har jag inte handlare med god smak som saluför Panerai i närheten. Så jag undrar om någon här på forumet har en PAM01087 och kan bjuda på lite wrist shots? Sen är hemsidan lite oklar på vilket band som medföljer. Det visas ett grönt gummi på bilderna men står kalvskinn i texten - klart som krovspad :D

God fredag på er!
1087 ska komma med gummit. Men låt oss kolla med en som har koll på riktigt. @Sch0nning

Klockan är ny så jag tror inte någon här har hunnit köpa, men som en med stor erfarenhet av olika modeller så är detta en modell jag är grymt sugen på. Jag har dock en annan vit som jag är kär i och inte vill släppa. Så jag kan inte annat än rekommendera.
 

Sch0nning

Cartier
1087 ska komma med gummit. Men låt oss kolla med en som har koll på riktigt. @Sch0nning

Klockan är ny så jag tror inte någon här har hunnit köpa, men som en med stor erfarenhet av olika modeller så är detta en modell jag är grymt sugen på. Jag har dock en annan vit som jag är kär i och inte vill släppa. Så jag kan inte annat än rekommendera.
Kan inte svara för 1087 men jag köpte en 1086 förra helgen, den kom på ett brun/beige läder! Fick köpa till gummit! Kan det vara samma här, dvs gröna gummit ingår nog inte.
Köper man 1087 eller 1086 från Panerai så ingår både kalvskinn och gummiband, givetvis. :)
 

sprisse

Breitling
2-Faktor
Eftersom du just kommenterade butikschefen för Panerai Stockholm, så tror jag att Klarlunds lurade dig en smula. :)
Nja.. Lurad vet jag inte, trevligt bemötande, prutade några tusen och fick som sagt med ett gummi också så vad gäller pris och köpupplevelse är jag mycket nöjd! Kanske jag som missförstod men det lät som att det normalt inte ingick på base modellerna men vad vet jag.
 

INSANE

Panerai
2-Faktor
PAM01087 var väl online exlusive från första början? Men nu finns den alltså tillgänglig i butik?

Den verkar super trevlig! Perfekt att matcha med somriga band också 🤩
 
Topp