• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes Chopard Imperiale - PB3

ajfa

Cartier
2-Faktor
Pris
36000
Returpolicy
Om varan avviker från beskrivning.
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej allihopa!

Avyttrar en supertuff, diamantsatt Chopard Imperiale (referens: 388532-3003) i 36mm. Klockan drivs av ett quartzverk som tickar på fint. Klockan kommer fullset med hangtag, låda, ytterlåda, cert och övrig dokumentation. Hairlines förekommer samt ett lite större märke på övre bandhorn men klockan är överlag i fint skick och har även klistermärket på baklocket kvar. Kronan är stensatt med ametist. Klockan kommer på ett enklare, mörkt läder med originalspänne. Billigaste motsvarande objekt på Chrono24 i Europa ligger i dagsläget på c.a. 74000:-, jag begär 45000:- - 42000:- - 39000:- - 36000:-. Mer bilder går att ordna! Bud välkomnas och snabb, enkel affär premieras. I vanlig ordning bjuder jag på spårbar frakt till ditt närmsta utlämningsställe för DHL. F2F finns möjligt i Stockholm för medlemmar med referenser. Mina referenser finns här. Sist men inte minst: stort tack till KS för ett fantastiskt forum och till möjligheten att få annonsera! :)

DSC09331.jpg


DSC09333.jpg
DSC09334.jpg
DSC09325.jpg

IMG_6719.jpg
 
Senast ändrad:
Topp