• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Samps

Adro

Panerai
2-Faktor
Sålt en iwc till Henrik (samps) han satte in pengar direkt efter han bestämt sig. Mycket smidig affär, Goodguy!
 

Bingoraalf

Audemars
2-Faktor
Jag har sålt en Cartier till Samps, raka puckar och snabb och smidig kommunikation. Mycket smidig köpare, rekommenderas.
 
Jag har sålt en DJ till denne herre på distans. Det var en trevlig upplevelse utan några helst problem, snabb och smidig affär.

Jag kan varmt rekommendera att göra affärer med Henrik!
 

marw

Panerai
2-Faktor
Bytt/köpt rolex av samps f2f och allt fungerade utmärkt. Även bra kontakt via pm och mail. Inga som helst konstigheter och jag rekommenderar samps för framtida affärer.
 

jesperC

Omega
Köpte just en Tudor av Samps.
En alltigenom smidig affär och blixtsnabb leverans.
Handlar gärna med honom igen.

Tack.
//j
 

Ticktack

Cartier
2-Faktor
Köpte en rolex i 60k klassen av Samps, efter en trevlig " dans " tror jag vi bägge var nöjda med både prisklass och snabba överföringar.
Klockan var väl paketerad och i utlovat skick, 100% goodie och rekommenderas.
Framtida affärer kommer genomföras ;-)
 

Zed

Swissera
Professional Dealer
Sålde en Rolex till Samps. Snabb kommunikation och pluspoäng för tålamod för lite längre leveranstid pga. semester. Rekommenderas!
 

DG

Panerai
2-Faktor
Gjort en bytesdeal f2f med @Samps , snabb och enkel kommunikation, dessutom är Samps supertrevlig. Objektet var precis som beskrivet. Skulle inte tveka på att göra deal igen. 100% Goodguy mao!
 

Kairo

Panerai
Sålt till Henrik. Jättetrevlig person. Affären gick väldigt smidigt med bra kommunikation hela vägen. 100%! :)
 
Topp