• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Seiko H558-5000 Arine

calzone

Vacheron
En riktigt trevlig seiko Arnie ifrån 1983, går som den skall och alla funktioner fungerar perfekt nytt batteri samt trycktestad med gott resultat för drygt ett år sedan. Arnold Schwarzenegger flashade med exakt samma modell i ett gäng filmer under 80-talet :), kommer på ett grönt nato samt original seiko z22 flat vent gummi medföljer. Ska du bada isvak eller helt enkelt vill ha en fet klocka som sticker ut då är detta ett givet val.

OBS! shrouden är sprucken rätt igenom !

Pris 3000 :-

DSC_0001_zps235babcf.jpg
SEIKOH558-5009330241_ArnieinPredator_zps2b87cbcc.jpg
IMG_3021_zps0546ef23.jpg
 

mlundstrom

Cartier
2-Faktor
Fast det var en annan säljare förra gången? Och ett lägre pris... inte för att jag är intresserad men ändå.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Fast det var en annan säljare förra gången? Och ett lägre pris... inte för att jag är intresserad men ändå.
Priset är är ju inte relevant i frågan eftersom man som säljare självklart bestämmer priset själv, men att mörka fel som man vet om två gånger i rad har jag problem med.

Du får själv söka upp seikomans tidigare säljtråd.
 

calzone

Vacheron
Känner att jag måste försvara mig lite här. Har haft väldigt mycket IRL och tänkte helt enkelt inte på det. Jag har gjort många affärer här på KS och vad jag vet är ingen missnöjd? yonsson nästa gång du ser ngt som jag glömt skriva ut skicka då gärna ett pm och upplys mig istället för att bidra till dålig stämning :)
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Känner att jag måste försvara mig lite här. Har haft väldigt mycket IRL och tänkte helt enkelt inte på det. Jag har gjort många affärer här på KS och vad jag vet är ingen missnöjd? yonsson nästa gång du ser ngt som jag glömt skriva ut skicka då gärna ett pm och upplys mig istället för att bidra till dålig stämning :)

If u cant stand the heat....get out of the kitchen....
 

JoberMan

Politruk
2-Faktor
Känner att jag måste försvara mig lite här. Har haft väldigt mycket IRL och tänkte helt enkelt inte på det. Jag har gjort många affärer här på KS och vad jag vet är ingen missnöjd? yonsson nästa gång du ser ngt som jag glömt skriva ut skicka då gärna ett pm och upplys mig istället för att bidra till dålig stämning :)
Spontant tycker jag nog inte att du ska försöka skuldbelägga yonsson för hans kommentar. Mycket att göra IRL eller ej, du har tydligt brustit i ditt ansvar att som säljare rättvist beskriva klockan du säljer. Jag tyckte det var omdömeslöst av dig förra gången. Det faktum att du gör det igen antyder något värre än dåligt omdöme.

Trevlig kväll
JoberMan
 
Topp