• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Sinn 103 Klassik 12

Agsa

Omega
2-Faktor
Pris
31000
Returpolicy
Enligt överenskommelse
Bilder Skickat
  1. Ja
Slänger med en H-länk med gamla claspen,
Tänkte testa ett långskott är sugen på att byta min Sinn 103 Klassik 12 mot Panerai
självklart pengar upp från min sida. Även försäljningen är självklart intressant.


Sinn Klassik 12 numrerad LE, 600 ex

Fullset uttagen sent -21

Två läderband (original för klockan) + ett Sinn Canvas och ett Hirch gummi/läder+ H-länk

Endel märken på baksidan av bandhornen efter bandbyte, och även ett minimalt märke vid klockan 9,30 (såg detta förs vid fotograferingen inför försäljning)men i övrigt i bra skick. Dock finns hairlines på en helt polerad klocka även om jag tycker denna klarat sig väldigt bra . Går som den ska.
Skickar gärna mer bilder/ film om så önskas :)

32k 31k Bjuder på värdefrakt med full försäkring (via Postnord företagscenter) F2f i södra Småland Värnamo/Ljungby/växjö om så önskas. Kan möta dig en bit på vägen om så önskas med ☺️
Referenser:

IMG_6086.JPEG

IMG_6087.JPEG

IMG_6088.JPEG

IMG_6069.jpeg

IMG_6082.JPEG

IMG_6083.JPEG

IMG_6084.JPEG

IMG_6085.JPEG
IMG_6090.JPEG

IMG_5091.jpeg




IMG_5401.JPEG



Tack KS för ett fantastisk forum !
 

Bilagor

  • IMG_6088.JPEG
    IMG_6088.JPEG
    1.1 MB · Visningar: 2
Senast ändrad:
Topp