• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes Bering Max René PB (Zenith museum såld)

Pris
800/400
Returpolicy
Nej
Bilder Skickat
  1. Ja
Hej!

Får nog inte skriva OBRO-bump i rubriken så nöjde mig med PB.

Vi kör best reasonable offer på kvarvarande klockan här idag och imorgon. Sen åker jag på semester och kommer inte att kunna skicka klockan på ett tag.

Söker nya hem åt två quartzare enligt nedan. Båda behöver nya batterier.

SÅLD Först ut en klassisk dressklocka på 31 mm, i form av Zenith Museum. Dessa gjordes också som Movado. Köpt på kaplans som fungerande men batteriet tog slut direkt när den kom hem🤦‍♂️ Som synes finns hairlines på den polerade fulmetall-bezeln (baksida i rostfritt). Kommer på hirsch-läder i ok skick men inga övriga tillbehör.

Chrono24 spretar oerhört men startar kring 1500kr så jag skulle vilja ha 800kr för denna.

IMG_7126.jpeg
IMG_7127.jpeg


Härnäst en modern tysk klocka med dansk design och japanskt verk i form av Bering Max René. Denna mäter ca 40 mm och kommer på original blått gummi. Klockan är utplockad sommaren 2019 och är i princip oanvänd, som ni kan se av bilderna. Kommer med allt som följde med vid nyköp.

Denna modell går fortfarande att köpa och kostar ca 1200kr, så tänkte att ett rimligt pris vore 400kr.

IMG_7125.jpeg
IMG_7128.jpeg
IMG_7129.jpeg


Betalning i förskott via Swish blir bra. Finns i Stockholm, F2F i Västerort möjlig eller i stan enstaka datum. Referenser finnes. Som vanligt, tack och bock för trevligt forum och annonsmöjlighet.

/F
 
Senast ändrad:
Topp