• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Visa din Panerai!

Samson32

Cartier
2-Faktor
Tror @Samson32 (?) ägt denna och studsat lite fram och tillbaka. Kanonklocka och jag gillar personligen svart keramisk ring och blåa detaljer på tavlan.
#1683

IMG_7957.jpeg
Jag har ägt den👍 kanonfin klocka 😊
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
En liten förhandstitt, jag har inte fått hem den ännu 🫣

Nu blir man väl både hängd och idiotförklarad av puristerna men så får det vara 😜

Jag älskart! 😍

IMG_9123.png
Möjligen hängd för att vi vill ha den där klockan i arv av dig. Snyggt jobbat. Vi kräver MÅNGA fler bilder och videos.

Wait, vilka vi? Jag är inte en purist, uppenbarligen.
 

Glantzen

FOP - Father Of Pearl
Paneristi
Friends Of KS
2-Faktor
Möjligen hängd för att vi vill ha den där klockan i arv av dig. Snyggt jobbat. Vi kräver MÅNGA fler bilder och videos.

Wait, vilka vi? Jag är inte en purist, uppenbarligen.
Du är snäll du ☺️ att du gillar olika visste jag redan 😃

Bilder och filmer kommer men det blir nog inte före helgen tyvärr 😕
 

Glantzen

FOP - Father Of Pearl
Paneristi
Friends Of KS
2-Faktor
Check. Var sourcade du ett passande plexi? Jag vill också göra en sån här mod ju 😊
Oooh, jag googlade ett mått jag hittade någonstans att 112 skulle ha, fick fram någon konstig översättning som det tydligen kallas på fackspråk.
Efter att ha googlat det så hamnade jag på någon suspekt otroligt retro hemsida i UK där jag lade en beställning mest på chans för det var inga stora pengar.
Rätt var det var så ville PostMord ha betalt för tull och avgifter och det damp ner i brevlådan 😁

Korta svaret: minns ej, skall kolla mailen 😃


Klart du ska ha plexi! 😍
 
Topp