• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

đŸ€ż Citizen's Aqualand...

Ehrnholm

Rolex
2-Faktor
Japp
SĂ„ dĂ„ligt av AD att inte ta emot de gamla aquasâ˜č
Togs ur produktion runt 25 Ă„r sedan sĂ„ har Ă€ndĂ„ viss förstĂ„else 😄 Sen har jag faktiskt dĂ„lig koll pĂ„ vad som Ă€r branschstandard. Kan jag gĂ„ till AD typ Klockmaster med en 30 Ă„r gammal Seiko och fĂ„ original reservdelar?
 

hepanter

Patek
Paneristi
2-Faktor
Jo kanske Ă€r som att komma med en volvo Amazon till reijmes typđŸ€”đŸ˜ fast dom skulle nog serva den dĂ„ Ă€ndĂ„đŸ€”
 
Senast Àndrad:

hepanter

Patek
Paneristi
2-Faktor
NyförvÀrv
PXL_20230608_165454632.jpg
PXL_20230608_170526387.jpg
PXL_20230608_170259706.jpg
PXL_20230608_172727245.jpg
 
Senast Àndrad:

McNulty

KS Explorers Club
Friends Of KS
2-Faktor
Åh vad nice! Var gjorde du detta? Min loka AD ville inte ta emot min gamling. De pĂ„stod att alla Aqualand med skruvar pĂ„ baksidan kunde de inte serva lĂ€ngre.
Min C022 Ă€r just nu ivĂ€g via AD Ur & Penn. Nya batterier, trycktest och packningar: 550kr. Har inte fĂ„tt tillbaka den Ă€n som sagt, men lĂ„ter ju bra 😄
 

McNulty

KS Explorers Club
Friends Of KS
2-Faktor
Okej! Intressant. Förstod de vad det var du lÀmnade in? Eller togs den okommenterat emot?
Min uppfattning var att de förstod vad det var, och att den var Ă€ldre. Att den behöver skickas ivĂ€g för det Ă€r en ”dykare” som de uttryckte det 😄

Fick faktiskt sms nyss om att den Ă€r klar! SĂ„ postar hĂ€r nĂ€r den Ă€r pĂ„ armen igen đŸ€ż
 

jappdapi

Rolex
2-Faktor
Min C022 Ă€r just nu ivĂ€g via AD Ur & Penn. Nya batterier, trycktest och packningar: 550kr. Har inte fĂ„tt tillbaka den Ă€n som sagt, men lĂ„ter ju bra 😄

Min uppfattning var att de förstod vad det var, och att den var Ă€ldre. Att den behöver skickas ivĂ€g för det Ă€r en ”dykare” som de uttryckte det 😄

Fick faktiskt sms nyss om att den Ă€r klar! SĂ„ postar hĂ€r nĂ€r den Ă€r pĂ„ armen igen đŸ€ż
SÄ grymt att de engagerade sig i frÄgan.
 

hepanter

Patek
Paneristi
2-Faktor
SÄ grymt att de engagerade sig i frÄgan.
Jag köpte packning pĂ„ ebay, sen Ă„kta jag ner med det till lokala urisen, fick nya batterier i ocksĂ„ samt trycktest. 250 spĂ€nn ca +vad jag gav för packning vilket jag ej minns. Men jag kĂ€nner honom vĂ€l o han stĂ€ller alltid upp och Ă€r vĂ€ldigt billig. Klar pĂ„ nĂ„gra timmar med 👍
Kommer grÄta floder nÀr han tar pension
 

jappdapi

Rolex
2-Faktor
Jag köpte packning pĂ„ ebay, sen Ă„kta jag ner med det till lokala urisen, fick nya batterier i ocksĂ„ samt trycktest. 250 spĂ€nn ca +vad jag gav för packning vilket jag ej minns. Men jag kĂ€nner honom vĂ€l o han stĂ€ller alltid upp och Ă€r vĂ€ldigt billig. Klar pĂ„ nĂ„gra timmar med 👍
Kommer grÄta floder nÀr han tar pension
Ditt inlĂ€gg leder bara till provokation!!! Sluta!!! 😂😍
 

hepanter

Patek
Paneristi
2-Faktor
TÀnk vad viktig Aqualand modellen mÄste vara för citizen, sÄ mÄnga Är som den modellen har varit Àlskad. KÀnns vÀldigt tidlös. Helt sjukt vad billigt till exempel en co22 gÄr pÄ ks samt en ny JP Àr. SÄ mycket klocka för pengarna
 

jappdapi

Rolex
2-Faktor
TÀnk vad viktig Aqualand modellen mÄste vara för citizen, sÄ mÄnga Är som den modellen har varit Àlskad. KÀnns vÀldigt tidlös. Helt sjukt vad billigt till exempel en co22 gÄr pÄ ks samt en ny JP Àr. SÄ mycket klocka för pengarna
HĂ„ller verkligen med! Dock Ă€r modellen en stor bjĂ€sse att bĂ€ra men charmigt i mitt tycke 😍
 

Gustaf92

Breitling
Grattis den dÀr Àr trevlig. Hade en sÄn med ett tag. HÀrlig lume och i solljus blir ju tavlan lite mysigt ljusgrön i tonen
DSC_7365.JPG
Tack! Ja verkligen. Ska sĂ€gas att den har provats i butik nĂ„gra gĂ„nger innan jag bestĂ€mde mig😅 Fastnade för kontrasterna mot den svarta boetten. Men som sagt. Kommer ju behöva en i jp2000 ocksĂ„đŸ˜€
 

gurta_g

Cartier
Topp