• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Glantzen

FOP - Father Of Pearl
Paneristi
Friends Of KS
2-Faktor
Early Bird hade droppat ett paket frĂ„n Amazon i brevlĂ„dan sĂ„hĂ€r pĂ„ morgonkvisten 😃

YES! Äntligen kommer det alldeles för dyra Nautilus stĂ„liskittet till oaken đŸ€©

IMG_8583.jpeg


Men gud förbannat de har ju skickat ett Royal Oak kitt
 satans vad trött man blir đŸ€ŹđŸ˜ą
 

roosterman

G-shock
2-Faktor
Early Bird hade droppat ett paket frĂ„n Amazon i brevlĂ„dan sĂ„hĂ€r pĂ„ morgonkvisten 😃

YES! Äntligen kommer det alldeles för dyra Nautilus stĂ„liskittet till oaken đŸ€©

IMG_8583.jpeg


Men gud förbannat de har ju skickat ett Royal Oak kitt
 satans vad trött man blir đŸ€ŹđŸ˜ą
För visst skulle du haft kittet utan fejkskruvarna?? đŸ€”đŸ«Ł
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Early Bird hade droppat ett paket frĂ„n Amazon i brevlĂ„dan sĂ„hĂ€r pĂ„ morgonkvisten 😃

YES! Äntligen kommer det alldeles för dyra Nautilus stĂ„liskittet till oaken đŸ€©

IMG_8583.jpeg


Men gud förbannat de har ju skickat ett Royal Oak kitt
 satans vad trött man blir đŸ€ŹđŸ˜ą

Skriv till dem, de kanske skickar ett nytt gratis. Det dĂ€r ser ju dock bra ut med avseende finish đŸ‘ŒđŸ» (dvs pĂ„ med det 👀)
 

Nygren

Audemars
2-Faktor
Åhh har försökt fĂ„ tag i denna ett bra tag frĂ„n nĂ„n privatperson i Sverige men verkar fĂ„ som sĂ€ljer den 🙁
Nog inte helt vanlig. SÄlde min pÄ forumet för nÄgot Är sedan. RÀtt trögsÄld och jag fick tillslut slÀppa den för 1800 om jag inte minns fel.

 

Glantzen

FOP - Father Of Pearl
Paneristi
Friends Of KS
2-Faktor
Skriv till dem, de kanske skickar ett nytt gratis. Det dĂ€r ser ju dock bra ut med avseende finish đŸ‘ŒđŸ» (dvs pĂ„ med det 👀)
Du hade rÀtt men nu Àr klockan sÄld och jag orkar som sagt inte vÀnta en gÄng till.

FĂ„r helt enkelt sĂ€lja bĂ„da kitten istĂ€llet
 hade hellre returnerat och fĂ„tt Ă„terbetalning 😕
 

ekke

Panerai
2-Faktor
Åhh har försökt fĂ„ tag i denna ett bra tag frĂ„n nĂ„n privatperson i Sverige men verkar fĂ„ som sĂ€ljer den 🙁

Nog inte helt vanlig. SÄlde min pÄ forumet för nÄgot Är sedan. RÀtt trögsÄld och jag fick tillslut slÀppa den för 1800 om jag inte minns fel.


Det Àr en av mina villhöver-klockor. Men lite som @Nygren nÀmner, kÀnns svÄr att fÄ pengarna tillbaka om man inte köper den riktigt billigt.
HÄller stenhÄrt span pÄ Buyee, och dÀr finns det nÄgra oanvÀnda för 4000-4500 och sen ner till ca 2200 för vÀlanvÀnda.
FĂ„r se vad som landar i maj mĂ„nads bestĂ€llning 😎
 
Topp