• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

spammerstakeahike

Patek
2-Faktor
Hösten Àr redan hÀr kÀnns det som.
FÄr bli höstklockan.

PXL_20230715_055959701.MV.jpg
 

Glantzen

FOP - Father Of Pearl
Paneristi
Friends Of KS
2-Faktor
HĂ€r var det hundutstĂ€llning och vissa tar detta pĂ„ blodigt allvar med egen gazebo/tĂ€lt runt ringen. Vi har bara med en termos med kaffe đŸ€Ł GWG1K hĂ„ller stilen!
95907849-D940-46DE-8E8E-DB3F6E4B2429.jpeg
Vilsta? Jag Ă€r för en gĂ„ngs skull inte dĂ€r 😼
Som proffs sĂ„ har man allt, tĂ€lt, vagn, burar, kylbag, husbil! 😂 osv osv
 

Derix

Patek
2-Faktor
Bra priser hÀr
 

Nygren

Audemars
2-Faktor
Bra priser hÀr
Bob Marley var ju otrolig cool
 

Gus Fring

Omega
Tycker att RAF Ă€r roligare Ă€n vanlig GWF1000. Har inte du precis bestĂ€llt en D1000 🐾?
PXL_20221103_134041388-02-01.jpeg
HĂ„ller med! Den skiljer ju sig pĂ„ flera sĂ€tt Ă€n standardmodellerna! Digitaldisplayen, fĂ€rgen, allt! 😄 Du ser inte ngt hinder med att den inte har ToughSolar? Vad gĂ€ller D1000, Ă€r den pĂ„ ingĂ„ng, men bytte butik, dĂ„ den första butiken var lite smĂ„mĂ€rklig. 😄
 

Nygren

Audemars
2-Faktor
HĂ„ller med! Den skiljer ju sig pĂ„ flera sĂ€tt Ă€n standardmodellerna! Digitaldisplayen, fĂ€rgen, allt! 😄 Du ser inte ngt hinder med att den inte har ToughSolar? Vad gĂ€ller D1000, Ă€r den pĂ„ ingĂ„ng, men bytte butik, dĂ„ den första butiken var lite smĂ„mĂ€rklig. 😄
GG-B100 Ă€r grym. Men pĂ„ grund av att den saknar just TS och MB6 har jag aldrig fastnat för den. Inte ett problem egentligen, men man gillar det man gillar 😊
 
Senast Àndrad:

L&W

Patek
2-Faktor
HĂ„ller med! Den skiljer ju sig pĂ„ flera sĂ€tt Ă€n standardmodellerna! Digitaldisplayen, fĂ€rgen, allt! 😄 Du ser inte ngt hinder med att den inte har ToughSolar? Vad gĂ€ller D1000, Ă€r den pĂ„ ingĂ„ng, men bytte butik, dĂ„ den första butiken var lite smĂ„mĂ€rklig. 😄
Att den inte har TS stör inte mig alls. Skönt att ha nĂ„gra som inte behöver solas hela tiden.🙂
 

ekke

Panerai
2-Faktor
TĂ€nkte höra med er proffs om vad man kan lĂ€gga ut min rangeman för. Är en GW-9400 CJM-3ER CAMO Limited edition om jag förstĂ„tt det rĂ€tt.
Ligger nu Ä laddar sig i solen efter att ha bott i byrÄlÄdan de senaste Ären.
IMG_0028.jpeg
Med tanke pĂ„ att jag skulle vara spekulant pĂ„ den sĂ„ kĂ€nner jag mig "lite" jĂ€vig nĂ€r jag sĂ€ger 500 kr 😬.
En riktig lĂ€ckerbit ♄
 

Derix

Patek
2-Faktor
TĂ€nkte höra med er proffs om vad man kan lĂ€gga ut min rangeman för. Är en GW-9400 CJM-3ER CAMO Limited edition om jag förstĂ„tt det rĂ€tt.
Ligger nu Ä laddar sig i solen efter att ha bott i byrÄlÄdan de senaste Ären.
IMG_0028.jpeg
Finns ett sÄlt objekt pÄ eBay och tvÄ listade osÄlda. Jag drar till med 4000-4500 pÄ svenska marknaden.
IMG_3778.jpeg

IMG_3779.jpeg
 
Topp