• VĂ€lkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete Àr nu den största uppdateringen av Klocksnack.se nÄgonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli Ànnu snabbare, mer lÀttanvÀnt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en trÄd pÄ diskussionsdelen för feedback och tekniska frÄgestÀllningar.

    Tack för att ni Àr med och skapar Skandinaviens bÀsta klockforum!

    /Hook & Leben

🧾 Officiella G-ShocktrĂ„den

Patric J

Rolex
2-Faktor
Morning! Onsdag morgon bjuder pÄ snö. Vissa Är har jag invigt balkongen vid denna tid men det lÀr dröja ett par veckor till.

1000018377.jpg


1000018383.jpg


De har hunnit ploga cykelvÀgarna. Men nÀr man vÀntar pÄ att sopningen ska komma igÄng för sÀsongen sÄ har ny sand lagts ut.

1000018382.jpg
 
Senast Àndrad:

Rotwang

Rolex
2-Faktor
Gjorde likadant med min DWE tidigare. 🙂
1000013572.jpg
Jag ville ha orginalglaset kvar tillsammans med transparanta LCD:n sÄ det blev att flytta modulen, bl.a. med tanke pÄ bezeln sitter fast med DWE-hakarna och inte skruv.
Jag antar att din DWE -> DWE modd tog typ tvÄ minuter. :)
Det Ă€r sĂ„ hĂ€r kretskorts-G:n borde ha sett ut frĂ„n början. kslike Displayen Ă€r dock fortfarande knappt lĂ€sbar, och dĂ„ i bara i vissa vinklar. 👀
 

L&W

Vacheron
2-Faktor
Jag ville ha orginalglaset kvar tillsammans med transparanta LCD:n sÄ det blev att flytta modulen, bl.a. med tanke pÄ bezeln sitter fast med DWE-hakarna och inte skruv.
Jag antar att din DWE -> DWE modd tog typ tvÄ minuter. :)
Det Ă€r sĂ„ hĂ€r kretskorts-G:n borde ha sett ut frĂ„n början. kslike Displayen Ă€r dock fortfarande knappt lĂ€sbar, och dĂ„ i bara i vissa vinklar. 👀
Ja, min var hur lĂ€tt som helst. 😄 HĂ„ller med sĂ„ borde den ha sett ut.
 
Topp