• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad 2 * Casio

NRE

Vacheron
2-Faktor
Två stycken Casio som inte används säljes. Köp båda för 250 inkl frakt! Eller byt mot klocklåda med plats för minst 12 klockor.

SÅLD!
Först ut, en Casio MRW 200h köpt här på forumet för ett tag sedan. Var tänkt att användas som oöm föräldraledighetsklocka men plastklockor är verkligen inte min grej.

140 pix inklusive frakt. Helst inte retur då endast något litet märke finns på bezeln men skulle den vara skadad vid ankomst eller inte motsvara bilderna så får du självklart skicka tillbaka klockan.

IMG_20171012_163005153.jpg
IMG_20171012_163027966.jpg

(Ja, bilden är uppochner men du får väl vända på telefonen)

---------------

Nummer två på listan är en trotjänare som avverkat mängder av löprundor runt 2011. Jag hade glömt bort den men så låg den helt plötsligt i en låda. Fullset! Klockan är en Casio Illuminator MP-PCGM1-6. Fungerar och lyser men batteriet kommer sannolikt behöva bytas någon gång snart. Lite sliten vid bandinfästningen som upplevs som glappig. Ytterligare märken finns. Helst inte retur men har jag missat något så självklart!
(150) 100 pix inklusive frakt!
1507834771826542312844.jpg

15078349688101388508787.jpg IMG_20171012_163348168.jpg

Tycker du att priset, bilderna eller beskrivningen är dåliga, tveka inte att höra av dig.

Tack KS!
 
Senast ändrad:
Topp