• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Aktiva objekt (annonser på KS)

Öbo

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Ouch. Kanske inte en dealbreaker men bättre är väl ”i använt skick” än ”överlag bra skick” speciellt när det enda man uppmärksammar är ”några hairlines”

IMG_8398.jpeg
Om det där ska kallas hairlines då har jag fattar helt fel. Jag trodde det betydde tunna linjer som skulle kunna missuppfattas som hårstrån, men jag får nog revidera min syn på hairlines i fortsättningen. 🙄
 

Ehrnholm

Rolex
2-Faktor

@Watchby10 är den i guld?
Vet inte om jag tycker att denna annons hör hemma här personligen. Om man ska lyfta in en annons här för prissättning får väl vederbörande tagit i lite mer eller?
 

Dt250

Rolex
Paneristi
Vet inte om jag tycker att denna annons hör hemma här personligen. Om man ska lyfta in en annons här för prissättning får väl vederbörande tagit i lite mer eller?

Förstod inte riktigt din poäng är väl fri prissättning , men jag är ju erkänt lite trög
 

alfgren

Rolex
2-Faktor
Några tusenlappar, handlarna är 20k billigare än det där.
Jojo men den 1) säljs ju inte 2) det tar 30 sekunder på c24 att ta reda på det? Jag tycker inte det finns någon skyldighet att alltid ligga under handlare. Eller så här: Man får lägga ut klockor för precis vad som helst så länge man inte undanhåller eller modifierar någon information som har betydelse.
 

RobVintage

Panerai
Jojo men den 1) säljs ju inte 2) det tar 30 sekunder på c24 att ta reda på det? Jag tycker inte det finns någon skyldighet att alltid ligga under handlare. Eller så här: Man får lägga ut klockor för precis vad som helst så länge man inte undanhåller eller modifierar någon information som har betydelse.
Nej det låter fullt rimligt att man ska ta mer betalt än handlarna som dessutom ger 1års garanti absolut, du hör nog själv hur dumt det där låter om du marinerar det en stund.
 

alfgren

Rolex
2-Faktor
Nej det låter fullt rimligt att man ska ta mer betalt än handlarna som dessutom ger 1års garanti absolut, du hör nog själv hur dumt det där låter om du marinerar det en stund.
Jag säger inte huruvida det är rimligt eller ej. Men det är inte otillåtet eller bedrägligt och det är upp till köparen att använda hjärnan lite i alla fall!
 

Jackdaw

Omega

@Watchby10 är den i guld?

Pris i överkant, ja. En ny oanvänd 226570 från handlare i EU på chrono24 ligger på 127k.
Edit finns oanvända från 125k. Fin klocka för övrigt, blev sugen på en polar nu.
 
Senast ändrad:
Topp