• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

aleks

Kejsaren

Audemars
2-Faktor
Sålt en klocka i 50k klassen till aleks. Tydlig i kommunikationen. Mkt enkel att ha att förs med.
Jag gör gärna fler affärer med @aleks!
 

Androl

Omega
Köpte en Panerai 590 av Aleks på distans. Allt var som utlovat vid leverans. Snabb och smidig affär, fick klockan dagen efter. Gör gärna affär igen. :)
 

DonDraper

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Köpt klocka av @aleks rakt igenom trevlig affär. Ingen f2f denna gång men utmärkt leverans av annan ks-medlem. Tveka inte att göra affär!
 

Gary Coleman

Panerai
2-Faktor
Köpt Cartier av @aleks på distans. Enkelt, snabbt, trevligt och smidigt på alla sätt. Fruktansvärt bra skick på klockan. Gör gärna affär igen. Rekommenderas!

Mvh
Gary Coleman
 

Gary Coleman

Panerai
2-Faktor
Har handlat ytterligare än Cartier på distans av @aleks och är lika nöjd som förra gången. Otroligt trevligt och smidigt. Skulle inte förvåna mig ett dugg om det blir en tredje gång i framtiden!
 

Marand

Cartier
2-Faktor
Köpt Cartier av @aleks f2f. Bra kommunikation inför mötet. Noga och tydlig med beskrivning av klockans skick. Affären var trevlig och gick mycket smidigt. Rekommenderar!
 

McNulty

KS Explorers Club
Friends Of KS
2-Faktor
Sålt SEIKO till mister @aleks f2f. En mycket trevlig och seriös klocksnackare. Inga konstigheter över huvud taget!

En solkar goodguy som givetvis har mina varmaste rekommendationer. Tack för affären! 😄
 

Nissenutz

Patek
2-Faktor
Köpt klocka av @aleks på distans för ungefär 2 månader sedan men glömt skriva fören nu. Det var inge konstigheter alls.

Goodguy!
 
Topp