• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Allt om NHL

Alarik

Audemars
2-Faktor
Nu kör vi:

IMG_7066.jpeg
 
Senast ändrad:
  • Like
Reactions: MKC

Mic1

Rolex
2-Faktor
Fullt rimligt. Aldrig uppskatta Carolina men det är ändå den perfekta slutspelsmaskinen.
Tippar emot mitt älskade Kings redan i första rundan men hoppas självklart på att bli glatt överraskad.
Tippar faktiskt att Kings åker först i andra rundan 🤷‍♂️ Tror de har perfekt läge att skrälla. Samtidigt tror jag det enda laget i East som kan slå NYR över sju matcher är solskenskatterna
 

Alarik

Audemars
2-Faktor
perfekt lagbygge för att bli svepta i conferencefinal ännu en gång :D
Alltså att tippa NHL är som att spela på lotto. Man undrar ju vilka som blir årets skrällgäng. Säsongen och lagen känns jämnare än på läng men skulle inte bli förvånad om Kings får allt att stämma.
 

Alarik

Audemars
2-Faktor
Leafs med ännu en förlust och Keefe med ännu ett förbryllande citat i intervjun efter matchen.
Inte på något sätt oväntat att de skulle ryka men serien har varit den roligaste i första rundan ihop med Vegas-Dallas.
Även om Woll & Samsonov varit bra är det omöjligt att inte imponeras av Swayman. Visst ger Bostons struktur och defensiv hjälp på vägen men grabben darrar inte en sekund.
 

Mic1

Rolex
2-Faktor
Alltså, att man kan förlora med 4-1 i matcher när man är så dominanta är ett skämt.
Bara att lyfta på hatten å Rangers vägnar för detta spets levererar onekligen.
4-2 men ja. När vi låg under med 3-1 i denna höll jag på att slänga fjärrkontrollen i TVn. Att man bara kan sluta spela sådär och inte verka bry sig. Typiskt NYR de senaste åren. Tur Horse Meat klev fram. Inget dåligt sällskap han är i nu
IMG_3134.jpeg
 
Topp