• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Forumbugg Anmäla annonser

NRE

Vacheron
2-Faktor
Det verkar inte gå att anmäla annonser från mobil.

Jag kan ha missat något men ser inte knappen.

Edit. Det verkar inte gå att anmäla något annat än mina egna inlägg alls.
 

HSK

Patek
2-Faktor
Precis som du säger verkar anmälningsknappen ha försvunnit men det går att vrida på mobilen för att läsa in desktopvarianten av forumet och där kan man anmäla som vanligt både för annonser och vanliga inlägg.
 

HSK

Patek
2-Faktor
Tryck på de tre punkterna
Det verkar som att @MattWServices har varit inne och ändrat på inställningarna. Efter diskussion i uppdateringstråden så ändrade han så att redigera var standardvalet och att man kunde rapportera inlägg genom att trycka på de tre punkterna men detta fungerade bara i diskussiondelarna av forumet och alltså inte på annonser. Nu när jag plockade upp mobilen för att kolla läget så ser jag att det numera inte finns några alternativ för att kunna rapportera inlägg ens i diskussionsdelarna längre. Bugg?
 

NRE

Vacheron
2-Faktor
Tryck på de tre punkterna
Tiltar jag telefonen får jag upp "rapportera" men den syns inte alls i stående läge som det gjorde innan, bara på mitt eget inlägg.
(Samsung s10e)
Screenshot_20201015-230531_Chrome.jpg
Screenshot_20201015-230509_Chrome.jpg
 

MattWServices

Server Admin
2-Faktor
This is being caused by the addon that was installed to move the Edit and Report link locations. I've disabled this, and the functionality is now working again. Unfortunately, this is more important than having it the other way around, so this is how it will stay now.
 
  • Like
Reactions: HSK
Topp