• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes/Bytes Aquadive Poseidon (PB) / Tissot T671 (Seiko såld)

FreakyLeo

Patek
2-Faktor
Pris
15000/1000
Returpolicy
ToR inom 48h på köparens bekostnad
Bilder Skickat
  1. Ja
Försöker rensa lite i lådan för att göra plats för inkommande... som vanligt :)

Byten antagligen inte, men man skall aldrig säga aldrig. Mindre GADA-klockor, gärna titan, schweizare eller japanare, en tank kanske, pengar upp/ner. (Longines Spirit/Conquest Heritage/Split5? Eterna? Cartier? Omega Constellation Manhattan kvarts? IWC? Seiko Astron i titan?) En Somrig Squale kanske funkar som delbetalning. Bytesvärde samma.

En Seiko Arnie reissue Pepsi. Solar, stor, tuff, allt fungerar. Gott bruksskick, hairlines finns, främst på baklocket som är polerat. Kommer på ett grönt Uncle Seiko gummi och i vanlig vit Seiko box... dock ej just exakt rätt vit Seiko box då lådan blivit förväxlad någonstans på vägen här på KS och således är det fel klocka på garantibeviset, spelar dock inte någon större roll då klockan ej är under garanti längre.

Pris: 2000kr+frakt
SÅLD!

Aquadive Poseidon Limited Edition. Ganska stenhård kilometerdykare släppt i samarbete med svenska Poseidon. Mäter 43mm i diameter, 14mm tjock och 22mm mellan luggarna. Bärs betydligt nättare än måtten antyder. Inuti tickar ett ETA 2893 som bidrar med en GMT-visare i gult. Går bra, ingen servicehistorik. Finns bruksspår, men är i allmänt gott skick. Box, papper etc. Gult ISO-frane plus ett aftermarket mesh. Vridringen klickar inte som den skall, tydligen en smal sak att fixa säger de som vet, men vridringen håller sig på plats och jag dyker inte så jag har inte brytt mig :D Skulle fjäder behövas så finns det att beställa från Aquadive.

Pris: 15500kr ink. rek 15000kr OBRO

IMG_5173.jpeg


En Tissot T671 kvartskronograf. 38mm, safir, allt fungerar, länk som tar 19cm+. Gott om bruksspår, det är trots allt en 30år gammal titanklocka. Okänd servicehistorik, tröga knappar, jag har inte bytt batteri på den under min ägo så det kan vara dags snart, endast klocka. Mycket mycket bekväm att bära och har en mysigt gulnad tritium tavla.

Pris: 1000kr+frakt

Swish.

GG-Tråd

IMG_5473.jpeg
 

Bilagor

  • IMG_5472.jpeg
    IMG_5472.jpeg
    737.1 KB · Visningar: 22
  • IMG_5335.jpeg
    IMG_5335.jpeg
    424.8 KB · Visningar: 16
  • IMG_5336.jpeg
    IMG_5336.jpeg
    340.6 KB · Visningar: 14
  • IMG_5337.jpeg
    IMG_5337.jpeg
    292.4 KB · Visningar: 12
  • IMG_5340.jpeg
    IMG_5340.jpeg
    377.2 KB · Visningar: 17
  • IMG_5339.jpeg
    IMG_5339.jpeg
    361.6 KB · Visningar: 11
  • IMG_5338.jpeg
    IMG_5338.jpeg
    386.4 KB · Visningar: 17
  • IMG_5341.jpeg
    IMG_5341.jpeg
    589.4 KB · Visningar: 16
  • IMG_5345.jpeg
    IMG_5345.jpeg
    395.3 KB · Visningar: 9
Senast ändrad:
Topp