• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bamford Watch Department

Din åsikt?

  • Bra

    Röster: 17 22.7%
  • Anus

    Röster: 58 77.3%

  • Totala väljare
    75

Diskaren

Audemars
2-Faktor
Förökte leta efter liknande tråd utan att hitta något.

Ville egentligen bara dela med mig av modiferade klockor från Bamford.
Vad tycker ni om dessa? Är det något ni skulle tänka er själva eller är det bara rent dåraktigt påhitt?

Sevärda YouTube-klipp:




Själv tycker jag klockorna är jäkligt coola och skulle eventullet kunna tänka mig som komplemnt till större samling.
 

Öbo

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Förökte leta efter liknande tråd utan att hitta något.

Ville egentligen bara dela med mig av modiferade klockor från Bamford.
Vad tycker ni om dessa? Är det något ni skulle tänka er själva eller är det bara rent dåraktigt påhitt?

Sevärda YouTube-klipp:




Själv tycker jag klockorna är jäkligt coola och skulle eventullet kunna tänka mig som komplemnt till större samling.
Baserat på bilderna (orkar inte kolla filmerna) - stort anus!
 

Chrisse

Patek
2-Faktor
De förstör i mångt och mkt fina klockor kan jag tycka.. men med det sagt, så ger det folk med smak för det bisarra en kanal för sina lustar, så är ju rätt bra egentligen. krävs ju smak för det för att uppskatta kan jag tro.
 
Senast redigerad av en moderator:

Boine

Omega
Inte alls min grej. Är kanske konservativ men tycker min16600 är nära perfektion. Samtidigt finns det ju folk som tycker att bladguld på en Koenigsegg är en superidé...
 

Jakobb

Vacheron
2-Faktor
Deras egna klocka 'Mayfair' är badass!

1d98d1ad73e74ceb96d00702d927713a.jpg
800x-1.jpg
bamford-watch-department-yellow-Mayfair-Stainless-Steel-And-Leather-Watch.jpg
 

aximand

Panerai
2-Faktor
Ogillar. Finns ju dock folk som gillar mattsvarta bilar eller röda skor också och jag kan se hur något sånt här skulle tilltala dem.
 

Minuten

Cartier
Om någon har ett antal originalklockor och vill låta tex Bamford modda ytterligare en ser jag inga som helst problem med det.

Väldigt uptight i denna fråga kan jag tycka!
 

Widowmaker

Audemars
2-Faktor
Tvärfeta!!!

Finns många fina custom dem gör! Ex, daytonas och subs. Som faktiskt är cleana och estetiskt tilltalande. Ska se om jag orkar leta bild..
 
Topp