• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Besök hos SEIKO 2017

Geparden

Audemars
Bara att ta av sig hatten och bocka.
Utmärkt rapport från denna drömresa!
Märks att du fått rutin på detta nu, bra för både dig och oss att skippa "direkt-rapportering".
Stort tack!!
 

Sorubim

Audemars
Hur bra som helst. Som många andra redan sagt... GS-suget ökar!
thumbsup.jpg
 

Fido1

Panerai
Pledge Member
2-Faktor
Ett stort tack för resereportaget! Uppskattar tid och energi du lagt på detta så vi andra fick ta del av din magiska resa. Än en gång stort tack.
 

Goose

Cartier
Friends Of KS
2-Faktor
Tack för ett väldigt trevligt och intressant reportage! Kul med all information kring designen. På något sätt blir klockorna ännu mer attraktiva när man förstår vad designern vill förmedla och vad för inspiration som ligger bakom. Seiko är för jäkla bra egentligen.
 

M021

Rolex
2-Faktor
Bra skrivet @yonsson . Överhängande risk för en första GS.. Vad säger du om SBGJ003/227 vs sbgm227. Tror du Globen kan få fram vilken som?
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Bra skrivet @yonsson . Överhängande risk för en första GS.. Vad säger du om SBGJ003/227 vs sbgm227. Tror du Globen kan få fram vilken som?
Boetten på SBGJ faller mig mer i smaken av de två. Sbgj003 är ju en utgången modell (som ersatts av 203), vet inte om några ligger och skräpar hos handlare eller Optura men de lär snart vara slut.

Globen lär kunna få fram vilken som helst av de andra två men SBGJ227 är ju limiterad och kommer bli eftertraktad, ska du ha en sådan så är det nog dags att förboka en och lägga handpenning väldigt snart.
 

Kapten Baines

Cartier
2-Faktor
Även del 2 får högsta betyg.
Kul och intressant.
Jag undrar över SLA017: jag trodde alla var tillverkade redan men att döma av dina bilder fanns ännu omonterade (tavlor). Eller missuppfattar jag något ;-). Kul också att veta om det framkom något särskilt om den modellen.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Även del 2 får högsta betyg.
Kul och intressant.
Jag undrar över SLA017: jag trodde alla var tillverkade redan men att döma av dina bilder fanns ännu omonterade (tavlor). Eller missuppfattar jag något ;-). Kul också att veta om det framkom något särskilt om den modellen.
Extratavlor. :)
Nej, det framkom inget speciellt om den men vi diskuterade å andra sidan inte specifikt den modellen.
 
Topp