• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bilder på din SKX !

Lord_tito88

Patek
2-Faktor
BumpKX,

PXL_20221117_071813293.PORTRAIT.jpg
 

Benjamin1910

Cartier
Har 5kxerna samma springbars som skx? Sugen på meshlänken som medföljer på någon variant, vet någon annars någon bra liknande mesh som passar för fatbarsen så får ni gärna tipsa! 🤞
 

Mikko Luiro

Audemars
2-Faktor
Vill också posta bilder på en skx :( någon som tröttnat på sin 007? 😃
Jag förstår dig! Den känns som en modell man bara måste ha gått igenom åtminstone. Själv har jag haft flera stycken olika skx-varianter över åren men just nu är det bara denna 009 kvar och jag tror att det får räcka. Fast ibland kommer suget efter en 007 eller 011 tillbaka... 🤣
20221209_204241.jpg
 

Rooster91

Panerai
Jag förstår dig! Den känns som en modell man bara måste ha gått igenom åtminstone. Själv har jag haft flera stycken olika skx-varianter över åren men just nu är det bara denna 009 kvar och jag tror att det får räcka. Fast ibland kommer suget efter en 007 eller 011 tillbaka... 🤣
20221209_204241.jpg
Har bara haft nya gmtn som liknar en del misstänker jag, o den var kanon!
 

Rooster91

Panerai
Lyckades knipa en från forumet idag!
Skulle behöva både nytt gummi och jubilee, någon som har en orginal länk som inte används?
 

bjarlstedt

Breitling
FBCA719E-5E78-40CD-B9C8-88B8F16000FA.jpeg

Jag köpte nyligen en begagnad SKX013, men säljaren var osäker på årtal eftersom han var andra ägaren och ingen tidigare historik finns tillgänglig. Finns det någon här som kan bringa lite klarhet gällande detta? Serienummer (eller det jag gissar är ett serienummer) 303161
 
Senast ändrad:
Topp