• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Tillbakadragen Cartier Santos Galbée XL 2823

Pris
55000
Returpolicy
Enligt överenskommelse
Bilder Skickat
  1. Ja
Förläng sommaren med denna Cartier Santos Galbée XL ref 2823 i stål.

Klockan är i fint skick, enligt min bedömning opolerad eller åtminstone som mest lätt polerad. Tillverkad 2009-2010. Kommer med box (med i ärlighetens namn ganska risigt invändigt skick) men utan papper. Länken passar min arm på 17cm, inga extra bitar.
Denna "XL"-variant mäter 32x45mm till skillnad mot den vanliga Galbée som mäter 29x41mm, så den är något större, men med bibehållna proportioner, dock fortfarande betydligt mindre än nuvarande generations Santos i 'medium'-storlek.

Det är sjukt svårt att fota en blank klocka, framförallt utan skills. Det finns ytliga repor på glasringen mellan de två skruvarna i ovankant, samt en liknande ytlig repa kl 7. Vid intresse skulle jag kunna filma klockan, förhoppningsvis kan det göras tydligare då. Trots detta, ett superfint skick.

Klockan kan skickas inom sverige, alt. F2F i Sthlm (vissa veckodagar) eller Örebro (när som helst). Många referenser finns.

Pris inkl. Postnord värdefrakt.
IMG_0259.jpg
IMG_0256.jpg
IMG_0261.jpg
IMG_0260.jpg
 
Senast ändrad:
Topp