• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Christopher Ward C60 trident pro 600 vintage 38mm

nivv

Omega
Pris
3500
Returpolicy
Nej
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer klockan som varit i min ägo i snart ett år, fått för lite tid på armen så väljer därför att släppa den.
Garanti kvar till december 2021 (Christopher Wards 60/60 garanti, garanti på urverket).
Nya länken med nya loggan, full set. Riktigt skön länk, med micro-justering.

Klockan har hairlines på de polerade delarna samt repigt spänne från desk diving. Finns även en ding på höger nedre bandhorn.
Har tänkt mig 3500 kr, samma pris som jag köpte den för på KS. Jag bjuder på frakten (rekommerderad frakt med PostNord).
Byten är inte särskilt intressant i nuläget.
0BB3AB79-1753-43F2-9E24-BE094AD9F0E1_1_105_c.jpeg

753027BA-AE69-4BA7-87FC-CF658342C256_1_105_c.jpeg

P1500769.JPG

P1500773.JPG
 
Senast ändrad:
Topp