• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Christopher Ward C65 Gmt, ny pris 22/9

MoHaha

Rolex
2-Faktor
Pris
7500
Returpolicy
Ja, om överenskommelse om det innan köp
Bilder Skickat
  1. Ja
Efter mycket velande lägger jag denna ut till försäljning.
Drygt ett år i min låda är lång tid i en flippares liv.

Christopher Wards snygga C65 Gmt.
En underbar mix av sport, dykare och elegans med CWs sköna mikrojustering av länken inbyggd i låset.

41 mm bred, 47,1 L2L och 12,1 hög
Urverk: Sellita SW330 med GMT, hackning och winding
150 m WR
Detaljer finns här
https://www.christopherward.com/retro-dive/c65-trident-gmt/C65-41AGM1-S00K0-B0.html

Klockan är i bra skick. Finns sedvanliga spår av desk-diving men inget anmärkningsvärd.
Köpt ny av mig aug 2019 så nästan 4 år kvar av Christopher Ward 5-åriga garanti.
Naturligtvis komplett med box, alla länkbitar, cert mm.
Säljs för (8000) nu 7500 inkl rek frakt.

Tack till forumet och alla i Christopher Ward och Mikrotråden som lett mig in i fördärvet.
Lovar att pengarna som kommer in vid en eventuell försäljning kommer gå oavkortat till en annan Christopher Ward eller liknande...

20200826_081526.jpg
20200826_081540.jpg
20200826_081556.jpg
20200826_081606.jpg
20200826_081617.jpg
 
Senast ändrad:
Topp