• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Citizen Stål Enzo Aqualand

seikoswede

Panerai
Pris
5500
Returpolicy
Ja se annons
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljer en fin Stål Enzo från 92.

Behöver kanske ingen beskrivning av historian bakom namnet Enzo men troligtvis var det enligt förståsigpåare på WUS en stål Enzo som Jean Reno bar i Det Stora Blå.

Vissa säger Titan modellen men den var tydligen inte släppt då filmen spelades in sägs det.

Oavsett, här en fin stål variant i bra skick men har lite patina i form av nötning främst kring djupmätardelen. Det är svårt att ge skicket riktig rättvisa och på vissa av bilderna ser den mer sliten ut än vad den verkligen är. På andra bilder ser den ut som den gör, i mina ögon. Fotade i fönstret en ljus dag och det reflekteras nog på vissa bilder.

Inga riktiga hack eller skador i övrigt. Fint ärligt använt skick. Nya batterier nyligen men ej provtryckt. Allt funkar som jag kan se. Ringen går att vrida. Känner ej till servicehistorik eller om det har bytts delar i den. Vet ej om gummit är original fr 92 men misstänker nyare.

Mycket fin klocka men svart funkade inte för mig så nu får någon annan ta över.

Pris: 5500 kronor ink frakt.

F2F möjligt med medlemmar jag känner sedan tidigare eller medlemmar av outstanding dignitet här på forumet.
Annars skickar jag.

Betalning via Revolut eller Swish

Retur endast om ej som utlovad.
IMG_6114.jpeg
IMG_6113.jpeg
IMG_6112.jpeg
IMG_6111.jpeg
IMG_6110.jpeg
IMG_6108.jpeg
IMG_6109.jpeg
IMG_6107.jpeg
IMG_6106.jpeg
IMG_6105.jpeg
IMG_6104.jpeg
IMG_6103.jpeg
IMG_6102.jpeg
IMG_6101.jpeg
IMG_6100.jpeg
IMG_6099.jpeg
 
Senast ändrad:
Topp