• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dagens vintageur.

jhellstrom

Cartier
2-Faktor
image.jpeg

Känslan när man köpt klocka med vin i kroppen. Hoppas frugan gillar den...
 
image.jpeg

Känslan när man köpt klocka med vin i kroppen. Hoppas frugan gillar den...
Haha...... Jag har varit med om värre, budade hem en vad jag trodde var en hyfsad skindiver, den levereras trasig men det kommer även med 3st fungerande 30mm dykare i lådan?!? Säljaren gick under jorden men jag antar att det skulle vara kompensation för att den jag köpt var trasig? Fransmän ....
 

rogart-63

Patek
Fått hem ett par sjukt coola band till Speedyn. Här är ett av dem. Tack @rogart-63 !
WP_20151009_015.jpg
WP_20151009_016.jpg
WP_20151009_013.jpg
Riktigt snyggt . Kul att se så här på bild :). Man ser det på ett annat sätt än när man gör dom . Själv förvånad hur bra det blev . Passar ypperligt på en speedy . Tyvärr är skinnet slut . Men pillar med lite annat i band temat . I väntan på lite delar från oldswisswatches . Så jag kan få ihop lite klockor till @Stene13 oxå :eek:
 

Selvedge

Rolex
Riktigt snyggt . Kul att se så här på bild :). Man ser det på ett annat sätt än när man gör dom . Själv förvånad hur bra det blev . Passar ypperligt på en speedy . Tyvärr är skinnet slut . Men pillar med lite annat i band temat . I väntan på lite delar från oldswisswatches . Så jag kan få ihop lite klockor till @Stene13 oxå :eek:
Det är verkligen beundransvärt den tid och engagemang du lägger på mina gamla ärvegods!:):)
 
Topp