• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den allmänna Paneraitråden har över 2 miljoner visningar! Auktion till BCF på Travel Case

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Kul med 2m visningar!
Jag har ett travel case (skänkt för ngt år sen av Krons ur) som den som skänker mest till BCF får hemskickat i brevlådan.
Let the budgivning börja!

503A8EC8-9693-43EC-B610-65520C5E608E.jpeg
6683E2B2-A347-41FC-B8DA-E7871458DFE3.jpeg
DAB3D8A0-021D-4C3F-8BA7-F3CAAB93FCDE.jpeg
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Verkar som det avstannat :)
Vi väntar tills imorn. @Öbo ligger bra till!
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Jag vann alltså? ;)
Hur gör jag - är det bara till att banka in deg på bcf? Finns det nåt sätt att visa att det är från KS?
Perfekt!
Skicka in till bcf. Ta en print o lägg upp här.
PMa dina uppgifter.
 
IMG_2321.HEIC.jpeg
Hej vänner av Panerai

Köpte mig in första panna, en 683 (42mm) för några månader sedan och känner att den till sommaren borde ha lite straps att variera mellan. Tycker att originalstrapsen begränsar något. Samtidigt som det verkar vara en djungel därute med mängder av variationer. Är det nätet som gäller när man ska köpa straps? Noterade vi har rabatt på Sword Straps, är det dom bra? Tänker mig en strap tänker mig dels ett nytt rubber, gärna i samma blåfärg som sekundvisaren (finns det?) och någon icke vattentät men ej heller läder, kanske någon from av textile eller liknande gärna också i blå/turkoston som sekundvisaren?

Vart köper ni era straps och vem har bra utbud till 42mm, inspirera gärna med bilder eller tips på hur jag enklast går tillväga för att klicka hem 2-3 straps för so maren!

Tack på förhand !
 
  • Like
Reactions: MAV

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
IMG_2321.HEIC.jpeg
Hej vänner av Panerai

Köpte mig in första panna, en 683 (42mm) för några månader sedan och känner att den till sommaren borde ha lite straps att variera mellan. Tycker att originalstrapsen begränsar något. Samtidigt som det verkar vara en djungel därute med mängder av variationer. Är det nätet som gäller när man ska köpa straps? Noterade vi har rabatt på Sword Straps, är det dom bra? Tänker mig en strap tänker mig dels ett nytt rubber, gärna i samma blåfärg som sekundvisaren (finns det?) och någon icke vattentät men ej heller läder, kanske någon from av textile eller liknande gärna också i blå/turkoston som sekundvisaren?

Vart köper ni era straps och vem har bra utbud till 42mm, inspirera gärna med bilder eller tips på hur jag enklast går tillväga för att klicka hem 2-3 straps för so maren!

Tack på förhand !
Nu är du i helt och fullständigt fel tråd. :) Men välkommen.

Allmänna frågor kör vi i Den allmänna Paneraitråden och bandfrågor, där många av dina svar står finns i Den helt rimligt nördiga bandrecension- och bandmakartråden

@azcii @Palenkovich m.fl. kanske döpa om den här tråden?
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp