• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den goda kaffePANNAtråden ☕️🕗

Gustav K

Omega
IMG_2607.jpeg

Kaffe i papperskopp och panna på bund
 

Norrland

Vacheron
2-Faktor
Är helt novis på Panerai men lockas mer och mer av dom, framförallt denna modell. Vilken ref är det?
Otroligt roligt märka att utforska, finns oändligt med modeller 🙂

Just denna är en PAM 001 B-serie från 1999 med tritium tavla. Är det dom gulnade indexen du gillar? eller att den har timme minut och sekundvisaren?
 

Olaola

Panerai
Otroligt roligt märka att utforska, finns oändligt med modeller 🙂

Just denna är en PAM 001 B-serie från 1999 med tritium tavla. Är det dom gulnade indexen du gillar? eller att den har timme minut och sekundvisaren?
Ja det verkar vara precis så :)

Okej.
Det som tilltalar mig med denna är kombinationen av boetten, urtavlan som börjar visa spår av åldrande och detta i kombination med det moderna gröna gummit. Grymt snygg!!
 

oddface

Panerai
2-Faktor
Ja det verkar vara precis så :)

Okej.
Det som tilltalar mig med denna är kombinationen av boetten, urtavlan som börjar visa spår av åldrande och detta i kombination med det moderna gröna gummit. Grymt snygg!!
Det exemplaret har vandrat vidare till mig, det tackar och bockar för komplimangerna 😊

(inte ofta på gummi längre dock)
IMG_20231124_173956-01.jpeg
 

Caravelle33

Vacheron

KSwebbshop

Breitling
Idag kom muggen 🥳
Saknas ett "k" i ks, men är antagligen premium
20231129_132514.jpg

20231129_132506.jpg

Min saknade också ett K 🤣

Här också. Den kommer att stiga i värde exponentiellt tack vare feltrycket.
Den viktigaste sidan är ju rätt i alla fall!

IMG_4202.jpeg


Vi upptäckte nu att det är feltryckt och har precis härjat med tryckeriet. Hela upplagan är reklamerad och alla kommer självklart att få nya muggar. :)

Håll hårt i de feltryckta, de kommer att gå dyrt framöver under benämningen "missig k"-edition! 🫠
 
Topp