• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora Whiskytråden

laketwig

Patek
2-Faktor
Dags att inleda operation "skitskvätteliminering" ... ;)
IWC M 2024-02-23 (Whisky 1).jpg
 

laketwig

Patek
2-Faktor
Är ju hälsosamt skeptiskt till Whisky utan åldersangivelse då dom brukar vara lite råa, men den här har fått bra kritik. Att den dessutom med sina 400:- är betydligt dyrare än motsvarande från Loch Lomond m fl kanske betyder något? Nåja, ingen minns en fegis och utlåtande kommer på torsdag. :nailbiting:
IWC M 2024-02-27 (Whisky).jpg
 

Andsan

Rolex
Lite flytande värme efter en kylig hundpromenad. Skål på er och ha en bra mellofri lördagskväll! ;)
IWC M 2024-02-24 (Whisky 1).jpg

Öppnade denna nu efter att jag såg inlägget. Jag köpte den för många år sedan och ogillade den redan då . Köpte en för några månader sedan av nyfikenhet och öppnade den i kväll . Den är verkligen inte min tekopp. Oljig i smaken. Doften är dock helt ok.
 

Jeser90

Vacheron
2-Faktor
Stört omöjligt! Så tråkigt upplägg/system? Man kan ju likaväl anmäla intresse och så lottar de ut istället? Kl10.05 när vanligt folk jobbar...
Håller med dig.
Tiden är absolut inte bra, jag hade tur att jag kunde lägga min dag, och schemalägga så att jag hade möjlighet att vara med direkt 10:05.

Systemet är totalt värdelöst, speciellt när dom släpper tex 48 flaskor av den övre av de två jag lyckades knipa.
 

laketwig

Patek
2-Faktor
Öppnade denna nu efter att jag såg inlägget. Jag köpte den för många år sedan och ogillade den redan då . Köpte en för några månader sedan av nyfikenhet och öppnade den i kväll . Den är verkligen inte min tekopp. Oljig i smaken. Doften är dock helt ok.

Du och jag måste ha väldigt olika smaklökar. Hittar inte en antydan till oljighet i smaken, vilket jag däremot gör med Old Pultney t ex.
 
Topp