• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Djurgårdens IF - Lite finare, lite bättre tråden

Kessler

Rolex
2-Faktor
Jag höll på riktigt på att falla ihop idag. Inte bara sånt där man säger utan på riktigt. Var hemskt i slutet, ville bara att det skulle vara över. Det var särskilt jag och en till polare som hade typ full panikattack sista 20min ungefär. Vi stod, satt ner, stod, blundade, öppnade ögonen, stängde ögonen osv osv. Kändes helt absurt. Men fy fan vad skönt när det var över. När Wikheim blev inbytt sa jag högt "han avgör!" med ärligt talat 100% sarkasm i rösten men skönt att det blev så haha! Härlig dag öht. med samlingen i humlan också.


Det här kanske inte är barntillåtet men det är så sjukt roligt när man tänker på budisarna bajarna höll upp. Någon måste fått reda på deras och kontrade med det här. Guld.


received_1261888104344489.jpeg
 

Norken

Panerai
2-Faktor
Jag höll på riktigt på att falla ihop idag. Inte bara sånt där man säger utan på riktigt. Var hemskt i slutet, ville bara att det skulle vara över. Det var särskilt jag och en till polare som hade typ full panikattack sista 20min ungefär. Vi stod, satt ner, stod, blundade, öppnade ögonen, stängde ögonen osv osv. Kändes helt absurt. Men fy fan vad skönt när det var över. När Wikheim blev inbytt sa jag högt "han avgör!" med ärligt talat 100% sarkasm i rösten men skönt att det blev så haha! Härlig dag öht. med samlingen i humlan också.


Det här kanske inte är barntillåtet men det är så sjukt roligt när man tänker på budisarna bajarna höll upp. Någon måste fått reda på deras och kontrade med det här. Guld.


received_1261888104344489.jpeg
För en som inte var på plats tyvärr, vad stod det på deras?
 

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Men håller med föregående talare angående panikångesten, såg sammandraget när jag kom hem och tyckte de missade 5-6 stolp- och ribbträffar från Hammarby. Led mest i slutet av första och starten av andra. När vi tog ledningen med 1-0 så blev jag lite lugnare.
Tyckte inte vi spelade bra men vi spelade cyniskt, rensade och krigade som man behöver göra på ett derby. Haris, Piotr och Isak var bäst i DIF och så klart Jacob i målet.
 

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Höll på att tappa det när Al-Hakim visade upp 9 tilläggsminuter. Händer ju inte ens när det är bengalavbrott.
Men kändes, såhär i efterhand, ändå rättvist på något sätt, maskades en del från båda håll😀 Bäst var väl när Haris gick väldigt långsamt för byte och sen kom på att det var Mange som skulle byta😂
 
Men kändes, såhär i efterhand, ändå rättvist på något sätt, maskades en del från båda håll😀 Bäst var väl när Haris gick väldigt långsamt för byte och sen kom på att det var Mange som skulle byta😂
När JWZ la sig andra gången och hela läktaren började jubla var också en höjdpunkt! Kändes som en riktigt smutsig, synisk, aik-taktik. Men vafan. Tre poäng!
 

Johlin

Omega
2-Faktor
Jag har en biljett till torsdag som jag inte kommer kunna använda på grund av sjukdom. Kan skänkas mot en liten slant till valfritt välgörande ändamål, om någon här saknar en och vill gå.
PMa vid intresse.
 
Topp