• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Enda PB'n - OMEGA Planet Ocean 42 mm Cal. 2500 FULLSET

Keppe

Omega
2-Faktor
Pris
32000
Returpolicy
Nej, bara om något i annonsen skulle vara fel. Klockan är genomgången och trycktestad av Jarl Sandin.
Bilder Skickat
  1. Ja
Första och enda prisbumpen :)

Hej,

Köpte denna för några veckor sedan men beslutat mig för att den får vandra vidare.
En klocka som bara kommer öka i värde med tiden. Speciellt som fullset.

En OMEGA PO ref: 2201.50.00 med det välkända och välrenommerade Cal 2500 verket.
Kommer i fullset med allt vad det innebär:

Ytter och innerbox, Taggar, instruktionsbok, korthållare, garantikort, pictogram, chronometercertifikat samt extra länkbitar.
Innerboxen i rött är lite sliten, vilket är väldigt vanligt på Omegas röda skinnboxar.

Klockan är genomgången av Jarl Sandin i september och där konstaterades det att klockan inte har något servicebehov.
Godkänt trycktest genomfördes även då.

Klockan är från 2005 och är i mitt tycke i extremt fint skick. Låter bilderna, som för övrigt är en del av beskrivningen, tala för sig själva.

Finns naturligtvis någon hairline osv. men som sagt i väldigt fint skick enligt mig.

Pris: 34000:- 32000:- eller rimligt bud.

Kan ta en billig dykare så som SKX007 eller liknande som dellikvid vid försäljning.

Finns i Gävle
Affär F2F eller skickas enl. ök med eventuell köpare om så önskas.


Länk till min GG-tråd:
https://klocksnack.se/threads/keppe.106205/

TACK KS för ett trevlig forum och för möjligheten att få annonsera.

Önskar er alla en riktigt trevlig helg!

IMG_9748.jpg
IMG_9746.jpg
IMG_9739.jpg
IMG_9741.jpg
IMG_9742.jpg
IMG_9743.jpg
IMG_9744.jpg
IMG_9745.jpg
IMG_9747.jpg
 
Senast ändrad:
Topp