• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Era bästa "tripplar" - trippel -tråden

laketwig

Patek
2-Faktor
Blir en självklar trio i mitt fall...

Samma här, dvs två IWC och en klocka till ... ;)

yMUVr3Y.jpg
 

seikoswede

Panerai
Gammal favorittrippel!

Marathon SAR, Zodiac Super Seawolf 75ATM (saknad!!) och en Mil-Tec by Sturm, en civil variant på Ruhlas Kampfschwimmer.

LZRNDhY.jpg


Nuvarande trio!

70-tals Sabina seglarchrono

2Xm30fF.jpg



Seiko Spork

21Va8BS.jpg


Orient 40th Anniversary Cal 469


S2mTdea.jpg


Jim
 

Sond

Patek
Ja upp på länken. Jag ser inget barbour-tema i det där armbandet. Snarare:


;)

Jag når kanske upp i Steve McQueen-nivå men nöjer mig med att vara som Clintan..;) Och just nu är det viktiga att inga mikroskopiska delar från contry western stannar i mitt medvetande. Det skulle förta lite av känslan..;) Men om jag blir den onde, den gode eller den fule så är jag ganska nöjd. *rider bort i solnedgången med en 1016 på vänstra armen och en 44 i högra handen* :D
 

Rex

Breitling
Är inte speciellt aktiv i postandet här men desto mer frekvent i "tittandet".....

Har noterat att det det tenderat att bli lite väl mycket enkelspår både vad gäller
de som postar och ämnena (typ mycket OT etc...). Därför väljer jag att att utmana
Er i en "vilka är era bästa tripplar" alltså era tre klockor som ni tycker bäst om i
Er samling. Ingen tävling alls låt oss bara få nöjet att se roliga kombinationer i tretal :)

Här är mina:


Bild10.jpg


Flygarna.jpg


O så väljer jag att avsluta med en dubbel...

IMG_5830.jpg


Kom igen nu o visa era tripplar!

/Henrik


Henrik, riktigt fina klockor där! Helt i min smak, du har kompat det där bra!
 
Topp