• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fedor

Norrland

Vacheron
2-Faktor
Har precis hämtat ut en klocka som jag distans köpt av @Fedor allt enl beskrivning, bra dialog, snabb leverans och föredömligt förpackat. Mycket bra rakt igenom och rekomenderas stakt på alla sätt. 100% reko!
 

don.h

Cartier
Jag gjorde en bytesaffär tillsammans med @Fedor där två rollar fick byta ägare och det var en smidig och trevlig process från första kontakt/förhandling till avslut.
Good-guy helt klart!
 

Golle_std

Rolex
2-Faktor
Köpt på distans av @Fedor och allt gick som smort från början till slut. En hedersknyffel med bra kommunikation och snabba, raka puckar. Gillas skarpt 🥳
 

Geparden

Audemars
En trevligt märkesspecifik träff mynnade ut i en klockförsäljning några dagar senare. @Fedor är ett föredöme att ha att göra med på alla sätt. Snabb kommunikation med snabba beslut.
100% good guy som jag mer än gärna gör affärer med igen. Lägg därtill en väldigt god klocksmak 👌
 
Köpt Tag Heuer av mig! Efter att en drös oseriösa pmat mig /stötte jag på denna mannen och han var den minst problematiska personen jag stött på ❤️🙏rekommenderar han 10/10, dessutom mkt trevlig!
 

Norrland

Vacheron
2-Faktor
Gjort en bytes affär med @Fedor , andra affären på kort tid och allt lika trevligt och smidigt som sist. Ett extra plus för fantastiskt välpackad klocka 👌gör gärna fler affärer.
100% GG
 

Klando

Omega
Genomfört en bytesaffär med @Fedor f2f. Lika trevlig som flexibel och med en fiskares tålamod efter att ha besvarat alla mina frågor så är han 110 % GG. Ser fram emot fler affärer med honom.
 

Omega70

Cartier
2-Faktor
Gjort en bytesaffär med @Fedor. Riktigt tevligt möte och allt i sin ordning. Skulle inte tveka en sekund att göra affär igen, 100% GG.
 

Grimi

Omega
Köpte en Tudor GMT på distans av @Fedor , snabbt och smidigt plus den i särklass bäst paketerade klockan jag varit med om, 100% GG.
 

dajen

Cartier
Ännu ett köp av @Fedor 😊 supertrevligt som vanligt och allt enligt beskrivning. Fick även ett verktyg på köpet för att kunna justera länken, vilket var en trevlig överraskning! 110% GG!
 
Topp