• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Gamingtråden

Psykel

Patek
Köpte det vid release, men var ospelbart och fick tillbaka pengarna.
Jo, vet att många hade problem, speciellt på Playstation. Jag var relativt odrabbad och lyckades lägga 100+ timmar på Xbox One utan mer än två-tre krasher och rätt begränsade buggar. Nu är det dock så problemfritt det kan bli (har lagt nästan lika många timmar på optimerad version för Xbox Series X och inte stött på några buggar eller glitches alls), och många spelfunktioner har förfinats. Kan rekommendera att plocka det på rea vid tillfälle iallafall, för nu är det ruskigt bra!
 
  • Like
Reactions: DRW

Atlantis

Panerai
2-Faktor
Jaha, nu måste man tillslut skaffa ett PS5 (eller ja ett PS4 Pro men det känns lite meningslöst)
 

Derix

Patek
2-Faktor
Jaha, nu måste man tillslut skaffa ett PS5 (eller ja ett PS4 Pro men det känns lite meningslöst)
Lätt fixat!
1667559728881.png
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Hej, skulle behöva hjälp av någon som har någon av nedanstående processorer. Jag har råkat köpa en kod som behöver registreras med processorn installerad i datorn. :)

AMD Ryzen 9 5950X AMD Ryzen 9 5900X AMD Ryzen 7 5800X3D AMD Ryzen 7 5800X AMD Ryzen 7 5700X AMD Ryzen 5 5600X
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Hej, skulle behöva hjälp av någon som har någon av nedanstående processorer. Jag har råkat köpa en kod som behöver registreras med processorn installerad i datorn. :)

AMD Ryzen 9 5950X AMD Ryzen 9 5900X AMD Ryzen 7 5800X3D AMD Ryzen 7 5800X AMD Ryzen 7 5700X AMD Ryzen 5 5600X
Ingen som har och som skulle vilja lägga några minuter på att hjälpa mig?
 

pemlock

Panerai
2-Faktor
Lite sen på bollen (som vanligt), det kom väl ut i somras nån gång, men hur som helst... Rekommenderar ett himla snyggt och charmigt litet spel. Spelar det på PS4 (finns även till PS5 och PC) nu och har bara spelat en bit (mindre än hälften gissar jag). Pussel-och-utforskning, men lite korta stressigare episoder. Och "alla snubbar vill ju vara katt". :)
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Lite sen på bollen (som vanligt), det kom väl ut i somras nån gång, men hur som helst... Rekommenderar ett himla snyggt och charmigt litet spel. Spelar det på PS4 (finns även till PS5 och PC) nu och har bara spelat en bit (mindre än hälften gissar jag). Pussel-och-utforskning, men lite korta stressigare episoder. Och "alla snubbar vill ju vara katt". :)
Köpte samma spel i höstas, spar det till jag får tid.
 

DRW

Panerai
2-Faktor
Lite sen på bollen (som vanligt), det kom väl ut i somras nån gång, men hur som helst... Rekommenderar ett himla snyggt och charmigt litet spel. Spelar det på PS4 (finns även till PS5 och PC) nu och har bara spelat en bit (mindre än hälften gissar jag). Pussel-och-utforskning, men lite korta stressigare episoder. Och "alla snubbar vill ju vara katt". :)
Står min lista efter jag är klar med RE3 remake.😁
 

Nissenutz

Patek
2-Faktor
Lite sen på bollen (som vanligt), det kom väl ut i somras nån gång, men hur som helst... Rekommenderar ett himla snyggt och charmigt litet spel. Spelar det på PS4 (finns även till PS5 och PC) nu och har bara spelat en bit (mindre än hälften gissar jag). Pussel-och-utforskning, men lite korta stressigare episoder. Och "alla snubbar vill ju vara katt". :)
Nått man kan lira tillsammans med en 6åring hemma?
 

pemlock

Panerai
2-Faktor
Nått man kan lira tillsammans med en 6åring hemma?
Tveksamt. Det är inte ett "gulligt" spel, trots att det är om en katt. Det är bitvis otäckt, och historien är för vuxna (säg tonåringar och uppåt). Kommunikationen (med NPC:er och annat) är textbaserad på engelska. Vet inte om det har någon generell åldersrekommendation, men jag såg att den tydligen är 12 år i vissa länder.
 

Nissenutz

Patek
2-Faktor
Tveksamt. Det är inte ett "gulligt" spel, trots att det är om en katt. Det är bitvis otäckt, och historien är för vuxna (säg tonåringar och uppåt). Kommunikationen (med NPC:er och annat) är textbaserad på engelska. Vet inte om det har någon generell åldersrekommendation, men jag såg att den tydligen är 12 år i vissa länder.
Ok tack, då vet jag. Ser intressant ut dock :)
 
Topp