• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Avslutad Grand Seiko SBGA407G

Risto85

Cartier
2-Faktor
Pris
46 500:- inklusive värdefrakt
Returpolicy
Ingen retur om inte annat överenskommet innan genomförd affär
Bilder Skickat
  1. Ja
Säljes en Grand Seiko SBGA407G ”Skyflake” i mycket fint skick!

Uttagen hos svensk AD 2023-10 och kommer givetvis fullset. Utöver detta så medföljer även ett GS-band med tillhörande spänne enligt sista bilden.

Skicket på klockan är som sagt mycket fint, och enbart mindre spår av användning i form av oundvikliga hairlines går att finna, exempelvis på sidan av boetten. (Om man ska vara petig, vilket jag själv är 😎)

Jag prioriterar en ren försäljning av denna, men är som vanligt öppen för diskussion kring bytesförslag! (I dagsläget så är Rolex Submariner 114060/124060 lite extra intressant ).


Pris: 46 500:- inklusive värdefrakt (listpriset är 68 900:- )


Jag har gott om positiva referenser från tidigare affärer och dessa hittar du här: https://klocksnack.se/threads/risto85.105262/

F2F möjlig på min hemort i norra Västmanland för medlemmar med goda referenser här på KS.

Betalning sker via swish (inga undantag).

Stort tack KS för ett fantastiskt forum och för möjligheten att kunna annonsera!

Väl mött // Risto85

IMG_7345.jpeg
IMG_7346.jpeg
IMG_7347.jpeg
IMG_7348.jpeg
IMG_7349.jpeg
IMG_7371.jpeg
IMG_7373.jpeg
IMG_7344.jpeg
 
Topp