• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Headspeed

Remofflan

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Köpte ett NATO-band av Headspeed. Smidig affär med trevlig kommunikation och snabb leverans. Definitivt en Goodguy. Rekommenderas!
 

urkronan

Omega
Köpt OT av Headspeed, väldigt bra kommunikation, supertrevlig och allt enligt utsago. Möttes upp F2F. Ger mina varmaste rekommendationer!
 

Samson32

Cartier
2-Faktor
Köpte en klocka på distans av @Headspeed och kan verkligen rekommendera att göra affärer med denne herre. Trevlig dialog och snabb/smidig affär.
 

Natex

Omega
2-Faktor
Köpte en klocka i 30 tkr klassen av Marcus / @Headspeed. Affären gjordes upp F2F. Allt gick smidigt och Marcus var mycket tillmötesgående. Det märks tydligt att han verkligen vill att man ska vara 100% nöjd. Dessutom en väldigt trevlig herre! :) Gör gärna fler affärer med honom i framtiden kan varmt rekommendera honom. 100% good guy!
 

mahomes

Cartier
2-Faktor
Köpte en Tudor av @Headspeed, Affären gjordes upp F2F. Trevlig och tillmötesgående herre som gjorde hela affären otroligt smidigt utan konstigheter. Kan varmt rekommendera @Headspeed. 100% Goodguy enligt mig! :)
 

Parmesan

Breitling
Köpte en Omega av Headspeed. Affären gjordes upp F2F och möttes på mitten mellan våra städer. Mycket trevlig och tillmötesgående. Smidig kommunikation samt ordningsam med dokumentation. Jag gör gärna fler affärer med Headspeed! 100% Goodguy
 
Topp