• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kända svenskars klockor

Golle_std

Rolex
2-Faktor
Sveriges bästa advokat hos Mauri. Är det Panerai?

IMG_0068.jpeg
Vill även minnas att det nämns när han är gäst i framgångspodden, att han gillar klockor och att han inte vill ha ngt som sticker ut för mycket
 

zippan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Vad har ÖB på sig?

D59A009F-6AD9-4F2F-92A7-858270D282BC.jpeg
5ECE8DE4-C633-445F-AA21-A2FEFAF4EBD3.jpeg
ÖB bär Breitling emergency tycker jag det ser ut som. Fräckt som gammal stridspilot

DSC_0020.JPG

ÖB kör Breitling Emergency! Väl vald klocka för arbetet.

Vad har ÖB? Breitling Emergency?
upload_2019-11-22_0-4-0.png

En Emergency dessutom! Hur ofta behöver självaste ÖB:n använda nödantennen tror ni? ;)

Det är ju självklart att ÖB ska ha en Emergency
 

Burnman

Audemars
2-Faktor
Danmarks nya kung vald att köra Nato-band dagen till ära. Oklart vad det är för klocka.
Screenshot_20240114_200849_Opera.jpg

Jag är absolut ingen superpurist eller liknande. Men en viss klass och stil tycker jag verkligen man ska ha i vissa sammanhang, och det här är verkligen ingen bra kombi imho! Bröllop, studenter, nobelmiddagar m.m i all ära! Men om man inte kan ha en regelrätt dressare ens vid sitt allra första framträdande som kung så vet jag inte vad! Nää fy fan! Säger som Ernst Hugo Järegård, -”DANSKJÄVLAR!!!”
 

Burnman

Audemars
2-Faktor
Danmarks nya kung vald att köra Nato-band dagen till ära. Oklart vad det är för klocka.
Screenshot_20240114_200849_Opera.jpg


Jag är absolut ingen superpurist eller liknande. Men en viss klass och stil tycker jag verkligen man ska ha i vissa sammanhang, och det här är verkligen ingen bra kombi imho! Bröllop, studenter, nobelmiddagar m.m i all ära! Men om man inte kan ha en regelrätt dressare ens vid sitt allra första framträdande som kung så vet jag inte vad! Nää fy fan! Säger som Ernst Hugo Järegård, -”DANSKJÄVLAR!!!”
Och det är ju för helvete inte ens rätt tråd!! Fick för mig att det var i internationella kändisar det här låg!! Men det ligger ju för fan i svenska kändisar tråden!! Är danskjäveln svensk nu också eller! Som att det inte räckte med natot, gud förbannat
 
Topp