• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Kändisar som bär Panerai

Oktogon

Panerai
Likt det allmänna forumet tänkte jag att det kan vara kul med en egen tråd där vi kan lägga upp bilder på kändisar eller ikoniska människor som bär Panerai. Tough guys som Sly och Arnold är ju ikoniska Panerai-bärare som alla vet så posta gärna på med lite coola pics på Rambo eller andra kändisar ni hittar :) Om moderatorer tycker trådstarten är onödig så är det bara deleta så kan jag posta i allmänna panerai-tråden.

Jag är själv rätt intresserad av matlagning och upptäckte Panerai på handleden av två ikoniska kockar. Wolfgang Puck och Massimo Bottura. I Netflix serie "The Chef Show" var det rätt coolt att se Puck grilla kött i en flottig panna på gummi :D

Wolfgang-Puck-Panerai-Luminor-Submersible-Wrist-Shot.jpg


unnamed.jpg

7ab5c633ea6a9a8b5a4ddbccb9f2df40.jpg
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor

MaziK

Rolex
2-Faktor
Dave Bautista har några. Han bar en sub när han var med på Baer Gills
unnamed-1.jpg
HiEulrp.jpg
zOiNpLc.jpg
c2a9a8e2a6374fffd1f32c046c0cb94e.jpg
 
Senast ändrad:
  • Like
Reactions: MAV

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Det här kanske inte är helt klockrent för den här tråden, men det är good enough tycker jag. :)

Jag läste lite nyheter i IT-branschen och fick upp en om att Anna Kleine, tidigare HiQ-chef, nu blivit chef för Orango. Never mind. Vad som var intressant var att hon tycktes ha en cool klocka på armen...

tbaq2j8zbzuxojpo0xnx.jpg


... så jag bildgooglade henne. Det är en Panerai! Ser ut att vara en 051. Coolt.
84d2926cd07ce33f_org.jpg
14270994707_19c13d833c_o.jpg

Jag grävde vidare, haha, in på ett Flickr-konto för HiQ ... Jackpot.
14270960347_5a94cd88a2_o.jpg
14270838440_d4b6174b04_o.jpg
 
Topp