• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Klock-foto-afton

botvidsson

Cartier
Nu åks det iväg på påskledighet så bilderna kommer efter påskmaten.
Bjuder på en bild på grabbarna så länge.

Glad påsk.

te3yju8y.jpg
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Fantastiskt! Kul att du lägger energi på just den modellen också. Det finns inte så många bra bilder på den. Bara Molles. Glöm inte lumen och lumen i bezeln om bilden ska förbli mörk. :)
 

Molle

Kambei
Moderator
2-Faktor
Helvete, det är tid och PS-kunskaperna som saknas. Grymt jobbat Martin! Det svåra är ju att behärska sig och veta när man är klar. Funderar på att bygga upp en "studio" i garaget under sommarhalvåret när det ändå inte står något fordon där.
 

botvidsson

Cartier
Helvete, det är tid och PS-kunskaperna som saknas. Grymt jobbat Martin! Det svåra är ju att behärska sig och veta när man är klar. Funderar på att bygga upp en "studio" i garaget under sommarhalvåret när det ändå inte står något fordon där.


Gört! Upp med prylarna bara, jag kan vara bollplank.

Ja dessa snabba bilder vi tog på kanske en timma per klocka brukar jag lägga en dag på tills jag är nöjd, produktfoto tar tid.
Så har vi ju det här med retuschen ocskå... Gaah!
 
Topp